برو کانادا خاله ببینه

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: در واکنش به پست عجیب یکی از اعضای شورای شهر تهران چند تا نکته رو ضروری دیدیم که خدمتتون عرض کنیم.

اول اینکه آرمین‌هاتون رو تنها نفرستین کانادا. بیست سی نفر از فامیل‌هاتون رو هم همراهش بفرستین. هوای این فصل کانادا خیلی خوبه.

دوم اینکه زود به زود به آرمین‌هاتون سر بزنین، نذارین به‌جای مامان و بابا بگه ددی و مامی. بگین وقتی برگشت حواسش باشه که کانادا جای خوبی واسه زندگی نیست و هیچ‌جا ایران خودمون نمی‌شه.

سوم اینکه وقتی به آرمین سر می‌زنین، پسته و تخمه و سبزی قورمه ببرین، نذارین ذائقه‌اش به میت‌بال و استیک ول دان و این سوسول بازی‌ها عادت کنه. یادش بیارین که بکوب برای شهرداری منطقه فلان بخونه. بهش یاد بدین وقتی برگشت اصلاً به روی خودش نیاره که تهران چقدر عوض شده. یه‌جوری تا کنه که انگار همه‌ش همین‌جا بوده.

چهارم اینکه فرمول اینکه ما هم چه‌جوری آرمین‌ها و آرمان‌ها و رو بفرستیم کانادا رو هم رسانه‌ای کنین. هزینه اینجا که خیلی زیاده، لاقل بره اونجا تو رستوران کار کنه و کسی هم ازش نپرسه چه‌طور با مدرک دکتری سه جا کار می‌کنه به‌جز تو رشته خودش. فقط به آرمین‌تون بگین فوت کوزه‌گری بوقلمون مجلسی واسه عید رو هم به بچه ما یاد بده که از جو جا نمونه.

پنجم اینکه کانادا خیلی دوره. وقتی تو فرودگاه آلمان پیاده شد، بهش بگین یه سوسیس فرانکفورتر به نیت ما هم بخوره و بعدش هم حمایت ما رو از تیم ملی آلمان اعلام کنه. نذارین تو راه خسته بشه، نقد کارتون باب اسفنجی همراهش باشه و از سفره هم غذایی که دوست داره رو با خودش ببره. طفلکی تا عادت کنه به غذاهای اونها طول می‌کشه. کنار دریاچه اونتاریو بگین عکس بفرسته برامون و حتماً با لوفت‌هانزا بره، می‌گن غذاهای تو هواپیماش بهتره.

در پایان هم آرمین‌ها و همه ژن‌های خوب رو به خدا می‌سپریم و از بابا و مامان‌هاشون می‌خوایم حواسشون به این سرمایه‌های راه دورمون باشه.

پایان پیام

کد خبر : 52704 ساعت خبر : 7:39 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52704
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات