بینی عروسکی و داب‌اسمش وطنی

بینی عروسکی و داب‌اسمش وطنی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دکتر بابک ساعدی، متخصص راینولوژی گفت: «نتیجه جراحی بینی‌های عروسکی در آینده، یک نمای فوق‌العاده زشت و نازیبا برای فرد بوده که به هیچ عنوان قابل تحمل نیست.»

یعنی تا وقتی که درمان‌های کم تهاجمی‌تر هست که آدم سراغ عمل بینی نمی‌ره، حالا بماند که همه بینی‌ها به صورت پیش‌فرض از اول مشکل زیبایی نداشتن و عمل برای تنفس بهتر بوده، ولی تنفس بهتر مستلزم داشتن بینی بزرگتره که حجم بیشتری از اکسیژن رو مثل جاروبرقی بکشه وگرنه با دماغ عروسکی از همون دوقورت‌ونیم اکسیژنی که در روز مصرف می‌کردین هم می‌افتین.

بینی عروسکی و داب‌اسمش وطنی

البته نمی‌شه از مزایای بینی عروسکی خیلی هم گذشت، این بینی فرآیند ساخت داب‌اسمش رو آسون می‌کنه و صاحبش با ارائه یه داب‌اسمش فکر می‌کنه که فیلم مستند کوتاه برای جشنواره‌های جهانی ساخته. یه‌جور توهم فالوئرپروری هم در خودش به‌صورت پنهان داره اما همه اینها وقتی شب تا صبح مجبوری با دهن باز خروپف کنی باعث می‌شه که همیشه احساس تنهایی کنی. بینی عروسکی در اثر چشم‌وهمچشمی به‌وجود میاد یعنی اگر قبلاً چشم‌وهم‌چشمی وقت در زمینه خونه و ماشین بروز می‌کرد این‌روزها با پدیده‌هایی روبرو هستیم که از سایز بینی جدید برای درآوردن چشم در و همسایه و دوست و آشنا استفاده می‌کنن. البته تا قبل از اینکه پاتون به جراحی بینی باز بشه می‌تونین از روش‌های متعارف‌تری برای کم‌کردن حجم بینی استفاده کنین، فوتوشاپ و اپلیکشین‌های گوشی‌های تلفن همراه یکی از همین روش‌هاست. می‌تونین همیشه هم حاشا کنین و بگین به‌خاطر افق زاویه بدن، بینی‌تون تو عکس‌ها عروسکی شده، فقط موقع فوتوشاپ کردن زیادی از جون و دل مایه نذارین یه مجرایی هم برای تنفس باقی بذارین.

خوشبختانه اونقدر در جراحی بینی به خودکفایی رسیدیم که می‌تونیم از صنعت توریسم پزشکی تو این حوزه استفاده کنیم. این موفقیت رو هم مدیون همه اون پزشکانی هستیم که به این موارد جراحی شده القا می‌کنن که بینی‌شون ورم داره وقتی ورمش بخوابه همه مشکلاتشون حل می‌شه و اونها سال‌ها منتظن تا ورم بینی‌شون بخوابه!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 53211 ساعت خبر : 1:32 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53211
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات