تفاوت رستمی‌نژاد با دیگر اعضای شورای شهر خرم‌آباد

پایگاه خبری گلونی، ولی‌اله میراسماعیلی: ولی‌اله رستمی‌نژاد پدیده انتخاباتی پنجمین دوره شورای شهر خرم‌آباد که  با کسب ۴۰ هزار و ۸۰ رای و اختلاف ۲۷ هزار و ۸۱۵ رای نسبت به نفر دوم توانست وارد شورا شود، این روزها با انتشار کلیپی در فضای مجازی اظهار گلایه نسبت به عملکرد اعضای شورا و بی اعتنایی به آرا مردم را مطرح نموده و خواستار حمایت مجدد مردم شده است.

انتخاب رستمی‌نژاد از یک دید برای منتقدین ترحم و دلسوزی به او بوده و از طرف موافقین اعتراضی به عملکرد اعضا سابق شوراهای شهر که تاکنون رضایت مردم را جلب ننموده‌اند.

چندی پیش در واپسین روزهای شهردار سابق خرم‌آباد (عیدی بیرانوند) لیستی از مستخدمین وابسته به اعضا شورا شهر در فضای مجازی منتشر شد که هنوز صورت مسئله قبلی پاک نشده بود که این کلیپ رستمی‌نژاد در فضای مجازی  شروع بکار شورا جدید را به چالش کشاند.

رستمی‌نژاد تنها نامزد انتخاباتی شورای شهر، مجلس و ریاست جمهوری بود که تنها و یک تنه فقط با توکل بر خدا و حمایت مردم توانست با راهپیمایی و بنر آویزان بر تن در دل مردم جای باز کند و مردم اورا به‌عنوان نماینده خود به شورا شهر بفرستند. چرا که از قشر تحصیل کرده، زجرکشیده و کم‌درآمد جامعه بود. او برای انتخابات وعده غذایی و سفره‌های رنگی پهن نکرد، در قبرستان‌ها ‌و یا عروسی فقط در مدت زمان انتخابات خودنمایی نکرد، با ناتوانی تمام ولی با امید به خدا گام برداشت نه با حزب، التماس و آویزان‌شدن به مسئولین و سو استفاده از اماکن و بیت‌المال.

خدای ار به حکمت ببندد دری

گشاید به فضل و کرم در دیگری

رستمی‌نژاد به‌قول سیاسیون همان مرغ فروش تحصیل کرده برای انتخابات شورا شهر از صداقت، سادگی، راست‌گویی، و… هزینه کرد.

(دنیا همه هیچ و کاردنیا همه هیچ)

اما سایر رقبا در انتخابات هزینه‌های میلیونی کردند و بسیاری از آنها مغروض بانک، مردم، مسئولین و احزاب هستند. پس در  تصمیمات نیز متمایل به منابع خود می‌شوند.

شورای شهر خرم‌آباد در این مدت افرادی از اقشار مختلف به خود دیده و ثمره‌اش همان خرم‌آبادی هست که از ابتدا تاکنون دیده‌ایم اگر هم تغییری در آن حاصل شده است در مواقعی نیمه تمام باقی مانده چون نتوانسته امیال مسئولین را تامین کند و موجب برکناری مسئولی دلسوز شده است.

پدیده انتخاباتی مردم این دوره به بهانه‌های داشتن لهجه، نداشتن چهره سیاسی، وابسته نبودن به احزاب و… از ریاست شورا توسط اعضا منتخب مردم که خود نیز با رای مردم به این جایگاه رسیده‌اند کنار زده شد.

رستمی‌نژاد با زبانی ساده و با ادبیات خاص خودش در کلیپ انتشار شده پرده از روی همان کسانی‌که مدعی احقاق مردم هستند برداشت و خواستار حمایت دوباره مردم از او شده و اعلام کرده است برای وصول  مطالبات شما و احقاق حق یک میلی‌متر قدم واپس نگزارم.

پایان پیام

کد خبر : 52591 ساعت خبر : 4:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52591
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات