جریمه‌ی عابران پیاده به شدیدترین روش

به گزارش پایگاه خبری گلونی، باخبر شدیم رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در مصاحبه‌ای گفته: امکان جریمه عابران پیاده متخلف وجود ندارد.

البته به نظر ما نه‌فقط عابران پیاده‌ی متخلف را می‌توان جریمه کرد بلکه کل عابران پیاده را هم می‌توان جریمه کرد.

ما یک کشور را می‌شناسیم که عابران پیاده در آن‌جا بنده‌خداها بروند داخل خیابان، ماشین‌ها زیرشان می‌کنند. بروند داخل پیاده‌رو، موتورها زیرشان می‌کنند. می‌روند داخل فرعی، ماشین‌ها درون پیاده‌رو پارک هستند. می‌روند درون کوچه، پایشان می‌رود داخل یک چاله و با مغز می‌خورند به دیوار. می‌روند از آن سمت کوچه تردد کنند، یک ساختمان در حال ساخت، کل پیاده رو را گرفته است. می‌آیند وسط کوچه، می‌افتند داخل کنده‌کاری‌های سازمان آب. می‌روند جلوتر می‌افتند داخل کنده‌کاری‌ اداره برق. می‌روند جلوتر می‌افتند داخل کنده‌کاری‌ اداره گاز. سینه‌خیز و با احتیاط از کنار جوی آب حرکت می‌کنند، از ساختمان‌های مجاور زباله و سنگ نما و آجر می‌افتد روی سرشان. در آخر به پل عابرپیاده‌ای می‌رسند که پله‌برقی ندارد و بالای آن یک معتاد قمه به دست لخت‌شان می‌کند و مجبور می‌شوند با گونی مسیر خود را ادامه دهند.

خب این عابرپیاده‌ی بدبخت نیازی به جریمه شدن دارد؟ او سال‌هاست قبل از هر تخلفی جریمه‌ی آن را به شدیدترین نحو ممکن پرداخت کرده است.

اسم این کشور را به دلایل امنیتی نمی‌گوییم. تنها همین قدر بگوییم که اول اسمش «ایران» است.

پایان پیام

کد خبر : 53348 ساعت خبر : 6:04 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53348
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات