خودکفایی در عرصه تولید ماده مخدر گل

خودکفایی در عرصه تولید ماده مخدر گل

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: من همیشه به آمار قاچاق موادمخدر از مرزها شک داشته‌ام و همیشه با خودم گفته‌ام مگر می‌شود این همه جنس از مرز وارد بشود؟ حالا اما خبری منتشر شده است که شک من را تقریبا تبدیل به یقین کرده است. امروز رسانه‌ها خبری جالب‌انگیز را مخابره کردند. خبر این است «۴ سوله کشت مخدر گل در دماوند کشف شده است».

خودکفایی در عرصه تولید ماده مخدر گل

ما نه فقط در بحث موادمخدر، بلکه در بحث تجهیزات ماهواره‌ای، ماده مخدر شیشه، مشروبات الکی و… هم ظرفیت‌هایی در داخل کشور داریم. البته ظرفیت که چه عرض کنم گاهی چنان تولیدمان بالاست که اگر گیر قانون نیفتیم می‌توانیم کشورهای منطقه را هم پیشیبانی کنیم.

نمونه‌اش همین ۴ سوله. این دوستان با یک سوله شروع کرده بودند و بعد کم‌کم کارشان را گسترش دادند و به ۴ سوله رسیدند و اگر گیر نمی‌افتادند حتما به ده سوله می‌رسیدند و علاوه بر تامین نیاز داخلی به بازارهای خارجی هم فکر می‌کردند.

چند روز پیش هم خبری منتشر شده بود درباره ساخت و تولید مشوربات الکی با برندهای معروف و با کیفیت عالی در کرمانشاه! یعنی ما آن قدر سرگرم حفاظت و حراست از مرزها شده‌‌ایم که انگار داخل کشور را فراموش کرده‌ایم. یعنی همین طور پیش برویم ممکن است مرزبانان ما به جای این که تفنگ‌شان به بیرون مرز نشانه بگیرند تا جنس وارد نشود مجبور باشند نوک اسلحه را به سمت داخل بگیرند بلکه جنس خارج نشود.

باقی بقای‌تان

پایان پیام

کد خبر : 53994 ساعت خبر : 8:27 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53994
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات