در استقلال، چه کسی آدرس غلط می‌دهد؟

در استقلال، چه کسی آدرس غلط می‌دهد؟

جلسه هیات مدیره استقلال درحالی برگزار شد که سرنوشت منصوریان همچنان درهاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، جلسه هیئت مدیره استقلال دیروز (یک‌شنبه) بدون حضور حسین‌علی قریب برگزار شد تا درباره او وزیر ورزش و جوانان تصمیم گیری کند. با این‌حال اصل ماجرا درباره منصوریان بود و درحالی که قرار بود اعضای هیات مدیره با خبرنگاران صحبت نکنند و افتخاری مفاد جلسه را اعلام کند، حسن زمانی بعد از جلسه به میان خبرنگاران آمد و خطاب به آنها گفت که دو بازی به منصوریان فرصت داده شده و اگر او پیروز نشود، قطعا یک مربی خارجی بزرگ به استقلال می‌آید.

در استقلال، چه کسی آدرس غلط می‌دهد؟

تنها دقایقی بعد بود که افتخاری مدیرعامل و سخنگوی استقلال در واکنش به اظهارات زمانی گفت: من مدیرعامل باشگاه هستم و هیچ بایدی وجود ندارد. ما در باشگاه به هم کمک می‌کنیم و زحمات منصوریان در فصل گذشته را – که توانستیم نایب قهرمانی کسب کنیم – فراموش نمی‌کنیم. او در آسیا هم نتایج خوبی گرفت و ما این‌ها را فراموش نمی‌کنیم. فوتبال برد و باخت دارد و هواداران باید صبور باشند. ما باید به کادر فنی فرصت دهیم. در بازی مقابل استقلال خوزستان دو پنالتی‌مان گرفته نشد و از همان جا آسیب دیدیم و تیم روحیه‌اش را از دست داد ولی این تعطیلات باعث می‌شود که تیم روحیه‌اش را بازیابی کند. فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی و … مصدوم بودند و اگر به خط هافبک ما برگردند کمک زیادی به ما می‌کنند. من مطمئنم که تیم نتیجه خوبی می‌گیرد، اگر نتوانست نتیجه بگیرد آن زمان درباره ادامه کار تصمیم می‌گیریم.

همان طور که در اظهارات افتخاری مشخص است، هیچ شباهتی میان صحبت‌های او و زمانی نیست و این مساله یک نتیجه دارد و آن هم این که شاید ماجرای نتایج استقلال و منصوریان یک پوشش برای اقداماتی است که درحال شکل گیری هستند. در این زمینه گمانه‌های زیادی مطرح شده ولی گذر زمان آنها را اثبات یا رد می‌کند.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 52560 ساعت خبر : 12:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52560
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات