زیر ذره‌بین آنالیزورهای واقعی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مهرزاد حمیدی؛ معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مسیر حرکت در ورزش قهرمانی گفت: «نظام استعدادیابی و غربالگری برای ۱۳میلیون دانش آموز در هرسال دنبال می‌شود. طرح المپیاد درون مدرسه‌ای را چهارسال قبل کلید زدیم و ۴٫۵ میلیون دانش‌آموز در آن شرکت کردند که منجر به افزایش نشاط در مدارس شد.»

این‌کار را از زمین‌های خاکی یا تپه‌های داوودیه شروع نکنید، بگذارید بچه‌ها طعم داشتن سرانه استاندارد ورزشی را بچشند. اجازه بدهید کنار آنهایی که برایشان مایه اعتماد به نفس هستند خودشان را بروز بدهند. پای واسطه‌ها و دلالان باشگاهی را به مدرسه‌ها باز نکنید. نگذارید آرزوهایشان را یک شبه بر باد بدهند و پدر و مادرهایشان با چک‌های سپید امضا به حال خود رها شوند.

المپیادهای ورزشی را با دقت بیشتری دنبال کنید، اجازه بدهید پای آنالیزورهای واقعی به زمین‌های بازی باز شود. بگذارید دانش‌آموزان از دیدن پیشرفتشان زیر ذره‌بین مربیان درجه اول انگیزه بگیرند. همه ورزش‌ها را معتبر کنید. اجازه بدهید نظام آموزشی کاستی‌های وزارت ورزش و جوانان را جبران کند. برای ورزش قهرمانی انگیزه‌های مالی مناسب ایجاد کنید، نگذارید این انگیزه‌های مالی مسیر آنهایی که استعداد ندارند را هم تغییر بدهد. ۳۰۰۰ فضای ورزشی برون مدرسه‌ای در نظر گرفته شد تا دانش آموزان در قالب کانون‌ها به این اماکن هدایت شوند. ۸۰۰۰ مدرسه در طرح کانون‌های ورزشی، دانش‌آموزان را در بیرون مدرسه تحت آموزش تکمیلی قرار می‌دهند؛ این آمار دلگرم‌کننده هستند.

بگذارید روند پیشرفت فضاهای ورزشی تحرک را به مدارس بازگرداند. روند استاندارد تقویت تیم‌های پایه و امید را با دقت بیشتری دنبال کنید، اجازه بدهید در مسیر استانداردهای جهانی گام برداریم. به دغدغه‌های والدین دانش‌آموزان اهمیت بدهیم. برنامه‌ریزی مدونی برای تقویم ورزشی و تحصیلی همزمان داشته‌باشیم. برآیند همه اینها ما را در ورزش قهرمانی قوی‌تر می‌کند. از یک نسخه جدید در ورزش قهرمانی کشور به کمک همین دانش‌آموزان رونمایی کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 53787 ساعت خبر : 8:24 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53787
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات