وقتی اعضای شورای شهر دنبال موز می‌گردند

وقتی اعضای شورای شهر دنبال موز می‌گردند

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: اعضای شورای اسلامی شهر تهران بعد از برگزاری فقط ۷ جلسه‌ی دو ساعته به تعطیلات تابستانی رفت. محسن هاشمی رییس شورا هم گفت: با توجه به اینکه اعضای شورای شهر تهران از ابتدای پروسه‌ی بعد از انتخابات، جلسات متعددی را برگزار کردند، درخواست شده است به مدت یک هفته به تعطیلات تابستانی بروند و این طرح با رأی اکثر اعضا تصویب شد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران روز دوم مهرماه برگزار خواهد شد.

این سال‌ها یه رسمی بین مسئولان جا افتاده که به محض روی کار اومدن می‌گن: مسئول قبلی گند زده به این ارگان و این مجموعه رو نابود کرده و ما یه ویرانه تحویل گرفتیم و به این سوی چراغ این‌قدر اوضاع خرابه که حالا حالا نمی‌تونیم درستش کنیم. این‌طوری هم مردم نسبت به مسئول قبلی نفرت پیدا می‌کنن هم از آقایون جدید‌المسئول انتظاری برای بهتر شدن اوضاع ندارن. بارها تو ادارات شنیدیم که یه نفر به یه نفر دیگه می‌گه: این مسئول جدید هم که هیچ کاری نکرد و نتونست کار مثبتی انجام بده. اون طرف هم جواب می‌ده: خدایی همین که این اداره رو با اون وضع ویرانش تحویل گرفت و همین‌طور نگه‌ش داشت به خدا خیلی هنر کرده.

وقتی اعضای شورای شهر دنبال موز می‌گردند

احتمالاً حالا اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران هم گفتن اعضای سابق شورای شهر این‌جا رو نابود کردن و از بس نشستن و تصمیمات اشتباه گرفتن و چایی و قند و سیب و موز خوردن که هیچی نذاشتن ما از خودمون پذیرایی کنیم. ما امروز می‌ریم و دوم مهر برمی‌گردیم، لطفاً سماور جوش باشه، قندون پر باشه، ظرف سیب و موز هم پر باشه. اون همه هزینه کردیم حداقل یه موز برداریم.

شهر؛ سکونتگاهی، نسبتاً بزرگ و دائمی است.  سازمان ملل متحد، در سال ۱۳۶۷ خورشیدی، شهر را چنین، تعریف می‌کند:

شهر، مکانی با تراکم بالای جمعیت و مرکزیت سیاسی، اداری و تاریخی است که در آن، فعالیت اصلی مردم، غیر کشاورزی است و دارای مختصات شهری بوده که از طریق دولتی محلی، اداره می‌شود.

 

پایان پیام

کد خبر : 53963 ساعت خبر : 2:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53963
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات