چندتا از بچه‌های معصوم این مملکت باید قربونی بشن

چندتا از بچه‌های معصوم این مملکت باید قربونی بشن

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: امروز متأسفانه بدترین خبر چند وقت اخیر رو داشتیم که: «واژگونی اتوبوس باز هم در کشور قربانی گرفت و این بار دانش آموزان دختر دبیرستانی بودند که در استان فارس جان خود را از دست دادند.»

تا کی؟ تا چه روزی؟ چندتا کشته‌ی دیگه لازم دارید تا به خودتون بیایید؟ چندتا از بچه‌های معصوم این مملکت باید قربونی بشن تا شما دست از جناح‌بازی و حزبی‌گری بردارید؟ چندتا مادر باید عزادار کودک و نوجوون و جوونش بشن تا شما بی‌خیال سوتی گرفتن از حزب رقیب بشید و برای رضای خدا هم که شده چهارتا تصمیم درست در این مورد بگیرید؟ چهارتا بخشنامه کارشناسی شده، چهارتا قانون درست و حسابی، چهارتا لایحه‌ی به دردبخور. چندتا پدر باید پیراهن سیاه بپوشه و هر پنجشنبه بره قبر فرزندش رو با آب و گلاب بشوره تا شما منت بذارید و بی‌خیال سلفی گرفتن و گلابی خوردن و وام گرفتن از صندوق فرهنگیان بشید؟ چندتا مادر باید هر شب دفتر مشق بچه‌شون رو بغل کنن و با حسرت تا صبح گریه کنن تا شما دست از تلاش برای شکستن یا تمدید و تشدید حصر بردارید؟ چندتا؟ ده تا ؟ بیست تا؟ سی تا؟

چندتا از بچه‌های معصوم این مملکت باید قربونی بشن

این که بشینید و هر وقت اتفاقی افتاد تازه به فکر چاره باشید به درد لای جرز دیوار می‌خوره. این‌که تو توئیتر پیام تسلیت منتشر کنید به درد لای جرز دیوار می‌خوره. این که تقصیر رو بندازید گردن حزب رقیب به درد لای جرز دیوار می‌خوره. این که بعد از اتفاقات ناگوار تازه کمیسیون و کارگروه و اتاق فکر تشکیل بدید، به درد لای جرز دیوار می‌خوره. کلاً این سبک مدیریت به درد لای جرز دیوار می‌خوره.
هر روز کار ما شده این که خبرگزاری‌ها رو ببینیم و با خوندن یه خبر بد، لعنت بفرستیم به این سیاست. لعنت به این سیاست.

پایان پیام

کد خبر : 52910 ساعت خبر : 7:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52910
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات