چند پرسش از کارمندهایی که جیم می‌شوند

چند پرسش از کارمندهایی که جیم می‌شوند

 پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه ۴ شهریور روز کارمند است. روز همه آنهایی که گاهی مجبورمان می‌کنند به اندازه قطع ۵۰ درخت، پرونده از خودمان ارائه بدهیم. روز آنهایی که به عنوان اپراتور در دسترس نیستند. روز آنهایی که می‌فرستندمان پی نخود سیاه و ما دلخوش می‌کنیم به بالا و پایین رفتن از پله‌ها برای گرفتن وام یا دریافت خدمات بهتر.

این روز را به همه آنهایی که همیشه در مرخصی ساعتی هستند تبریک می‌گوییم. همه آنهایی که تسویه حساب با مدیران را سر ما ارباب‌رجوع‌ها تلافی می‌کنند هم تبریک می‌گوییم. روز کارمند روز آنهایی‌ست که در آزمون‌های استخدامی چند مرحله از ما بیکارها جلوترند. آن‌هایی که قرار بود دغدغه بیمه و اضافه‌کاری و پرداخت به موقع حقوق نداشته‌باشند اما ظاهراً همه سختی‌های کار شامل حال آنها هم می‌شود. روز اپراتورهای خاموش، متصدیان بد اخلاق، مشتری مداران، مشتری گریز را به همه کارمندان تبریک می‌گوییم.

کاش امروز می‌توانستید به چند پرسش مهم زندگی‌مان جواب بدهید.

چند پرسش از کارمندهایی که جیم می‌شوند

اول اینکه چرا آقای فلانی که کار همه پیش او گیر کرده هیچ‌وقت در اداره نیست؟

دوم اینکه چرا ساعت بعد از ناهار قرار نیست هیچ گرهی از کار ارباب رجوع‌ها باز شود.

سوم اینکه بایگانی کردن و آرشیو کردن را چرا الکترونیک نمی‌کنید؟

چهارم اینکه چرا سر صبح جوری برخورد می‌کنید که انگار با صاحبخانه حرفتان شده، اصلاً چرا جوری رفتار می‌کنید که انگار فقط شما صاحبخانه دارید باور کنید ما هم کار می‌کنیم بالاخره یک روزی ممکن است گذر پوست به دباغ خانه بیفتد.

پنجم اینکه قرار نیست از تلگرام بیرون بیاید و جواب سؤالمان را بدهید؟ ششم اینکه فایده یک آسانسور خراب در ساختمان ده طبقه چیست؟ هفتم اینکه چرا همه امضاها را باید از طبقه دهم گرفت؟ هشتم اینکه چرا وقتی می‌رسی به طبقه دهم وقت اداری تمام است البته یک ساعت و ۳۰ دقیقه مانده که روی کاغذ وقت تمام شود. نهم اینکه روزتان مبارک ولی چرا سعی نمی‌کنید یک سوزن به خودتان بزنید یک جوالدوز به مردم؟!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

 

کد خبر : 52316 ساعت خبر : 1:09 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52316
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات