آیا فیلم‌های توقیفی بمب هستند؟

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: برخی مسئولین وقتی از مسئولیت کنار می‌روند تا سال‌ها ول کن قضیه نیستند. یعنی اصلا فکر نمی‌کنند مسئولی که به جای آنها آمده است برای خودش راه و روشی دارد. این مسئولین کناررفته فکر می‌کنند همه مسئولان باید به روش آنها عمل کنند و اگر مسئولان به روش آنها عمل نکنند یک سری برچسب در جیب دارند که به آنها می‌چسبانند.

رییس اسبق سازمان سینمایی که با بیان اینکه تلاش برای نمایش فیلم‌های توقیفی اقدامی خوب است اما فرایند آن هم اهمیت دارد، تاکید کرده است: «تصمیم برای رفع توقیف‌ فیلم‌ها که این روزها شنیده می‌شود بیشتر به انتحار شبیه است تا درک مسئولیت فرهنگی و شهامت عقلانی.»

یعنی آنها که فیلم‌های مجوزدار را توقیف کردند درک مسئولیت فرهنگی و شهامت عقلانی داشتند و اینها یعنی مسئولان فعلی با رفع توقیف دارند انتحار می‌کنند.

اصولا نگاه دولت‌ها به یکدیگر هم مثل همین نگاه است. نگاهی که شهردار امروز تهران به کارهای شهردار دیروز تهران دارد هم به همین شکل است. یعنی همه، دوره پیش را دوره قهقرا، نیستی و نابودی می‌بینند و خود را منجی مردم می‌دانند.
پس هنوز و در آستانه سال ۱۴۰۰ هستند کسانی که گمان می‌کنند اگر فیلمی پخش بشود مثلا دین و دنیای مردم بر باد می‌رود و جوانان منحرف می‌شود و کشور در آستانه فروپاشی قرار می‌گیرد در حالی که برخی فیلم‌ها اگر نمایش داده بشوند اتفاقا ملت راحت می‌شود و فضا آرام‌تر هم خواهد شد.

راستی فیلم مگر بمب است که گفته‌اند انتحار؟ شاید برخی گمان می‌کنند واقعا فیلم بمب است؟ شاید هم بمب است و ما نمی‌دانیم.
باقی بقای‌تان

کد خبر : 55571 ساعت خبر : 4:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=55571
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات