آیندگان تخم‌هایش را بخورند

آیندگان تخم‌هایش را بخورند

در خبرها خواندیم ایران سالانه فقط از طریق هندوانه حجمی برابر با سد کرج، آب صادر می‌کند.

پایگاه خبری گلونی، علی‌اکبر مجدراد: از کودکی خیلی خوب، خیلی خوب که نه، خیلی خیلی خوب قبل خواب به یاد دارم هندوانه این محصول کشاورزی آبدار مصرف‌اش هوشمندانه نبود.

بزرگان ما، همواره با برنامه‌ی شب بخیر کوچولو هندوانه قاچ می‌کردند، میل می‌نمودند و ما را از این موهبت آبدار الهی منع؛ مبادا آرامش‌شان با آبی که در جایی از بدن ما شبیه سد ذخیره‌سازی شده بود و بی‌اختیار رها می‌شد خراشیده شود.

چرا؟ چون آگاه بودند سد کوچک ما که توانایی ذخیره‌سازی آنهمه آب را در طول شب ندارد در نهایت شکسته خواهد شد و آب سیل‌آسای آن به محیط‌زیست خانه با آنهمه گل روی قالی و پتو آسیب جدی خواهد زد.

آیندگان تخم‌هایش را بخورند

البته در این مورد بیشتر از محیط‌زیست خانه، اعصاب بابایی که هیچوقت اعصاب نداشت، روح مامان و شخصیت ما آسیب می‌دید یا بهتر بگویم لگدمال می‌شد. به نحوی که در مواردی همدردهای من از مظهر نجابت «اسب» یا نماد حماقت «خر» لگد خورده‌اند و فراموش کرده‌اند اما تخریب روانی ناشی از خوردن هندوانه در ساعات قبل خواب و نتایج بعد آن را خیر…

حال نگاه کنید به خبری که حکایت از رفتن آبی معادل آب موجود در سد کرج سالانه پای هندوانه‌های صادراتی دارد.
از نظر من این بزرگان پرورش دهنده و صادر کننده هندوانه اغلب همانانی هستن که در کودکی آسیب بسیاری از خوردن نابهنگام آن دیدند و آنچنان از رفتارهای متعاقب آن متاثر گشته‌اند که تصمیم به صادرات هندوانه گرفتند تا خود و کودکان کشور را در برهه کنونی از بلایای طبیعی ناشی از سیل خودساخته برهانند و آیندگان را در حالی که از هندوانه فقط تخم‌هایش برایشان به جا مانده رها کنند.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 55530 ساعت خبر : 2:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=55530
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات