تقدیر در سالن پرستویی اجرا می‌شود

نمایش تقدیر به نویسندگی و کارگردانی مهتاب عسکری از ۲۳ مهر الی ٩ آبان ساعت ١٨ در تماشاخانه گندم سالن پرویز پرستویی به روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در این اثر نمایشی مهتاب عسکری، مهدی برنس، امیر عبادی به عنوان بازیگر نقش آفرینی می‌کنند.

از دیگر عوامل «تقدیر» می‌توان به مریم امین‌زاده منشی ومدیر صحنه، عماد ابوالفتحی طراح صحنه، سهیلا انصاری مشاور رسانه، شقایق بهرامی هماهنگی، بهاره برازمند، سلماز نجفی و الهام ایزدپرست گریمور، حسین علیپور نور، یگانه ماشینچیا  عکاس، محمدرضا جعفری ساخت تیزر، دانیال عسکری و مرجان عسکری انتخاب عکس و موسیقی، محمد حسینی تدارکات و حامد همایونی به عنوان روابط عمومی اشاره کرد.

این اثر به نویسندگی وکارگردانی مهتاب عسگری ضمن پرداخت به شخصیت والای یک شهید مفقودالاثر گریزی هم به گروه‌های تروریستی وتکفیری داعش وتلاش انها برای نفوذ در خاک ایران می‌زند.

قسمت‌هایی ازاین متن بر اساس یک اتفاق واقعی نوشته شده است.

در نمایش تقدیر ابوریاض افسر درجه دار عراقی در مرزهای جنوبی توسط مأموران ایران دستگیر می‌شود او به اتمام جاسوسی بازداشت ومورد بازجویی قرار می‌گیرد… اما درانتها معلوم می‌شود او به دنبال پیدا کردن خانواده یک جوان بسیجی که به جای پسرش به او تحویل دادند و براساس یک اتفاق او را در کربلا دفن کرده بود به ایران امده است و ادامه ماجرا …

مدت زمان نمایش تقدیر ۶٠ دقیقه است و علاقه‌مندان برای تهیه بلیط می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند یا با شماره ٨٨٨٠٨٠١٨ تماس بگیرند.

پایان پیام

گزارش‌گر: سهیلا انصاری

 

کد خبر : 55445 ساعت خبر : 2:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=55445
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات