زیرگذر بهارستان معضل جدی خرم‌آباد

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: زیرگذر «بهارستان» به معضل جدی برای شهر خرم آباد تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر، دریکوند ظهر دوشنبه در مراسم معارفه شهردار خرم آباد در سخنانی با اشاره به انتخاب اعضای کمیسیون ها شهرداری خرم آباد بعد از انتخاب شهردار اظهار داشت: در این راستا دستگاههای اجرایی، نمایندگان مردم در مجلس، شورای شهر و … باید با یکدیگر برای انجام امورات شهری اتحاد و همدلی داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه محور بودن شورای پنجم شهر خرم آباد بیان داشت: یکی از برنامه های مدنظر تدوین برنامه چشم انداز ۲۰ ساله و پنج ساله شهرداری و شورا است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد شناسایی آسیب ها و آفت های موجود در حوزه مدیریت شهری و همچنین شفاف سازی امورات مدیریت شهری را یکی دیگر از برنامه های مدنظر عنوان کرد و گفت: همچنین پاکدستی، امانت داری، شایسته سالاری در شهرداری، پیگیری مطالات مردم، ساماندهی حوزه نیروی انسانی از دیگر برنامه های مدنظر شورای پنجم شهر خرم آباد است.

دریکوند با بیان اینکه وضعیت اقتصادی مردم خرم آباد رضایت بخش نیست و این امر بر روی درآمدهای شهرداری نیز تاثیر گذار بوده است ادامه داد: در حال حاضر میزان بدهی شهرداری خرم آباد ۲۵۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به پروژه های نیمه کاره، غیر کارشناسی و رها شده در سطح شهر خرم آباد تصریح کرد: در حال حاضر زیرگذر بهارستان برای شهر خرم آباد به یک تهدید تبدیل شده و این در حالیست که منابع مال نیز وجود ندارد که اقدام به اجرای آن کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد با بیان اینکه این پروژه به یک معضل و مشکل جدی در شهر خرم آباد تبدیل شده است ادامه داد: همچنین نامناسب بودن مبلمان شهری، بافت های فرسوده، کمبود فضای سبز و … از دیگر معضلات شهر خرم آباد است.

پایان پیام

کد خبر : 54703 ساعت خبر : 3:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=54703
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات