فلک‌الافلاک را پیش از فروریختن نجات دهید

فلک‌الافلاک را پیش از فروریختن نجات دهید

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: استاندار جدید لرستان، دکتر خدایی طی صحبت‌هایشان و پس از بازدید از قلعه فلک‌الافلاک اعلام نموند قلعه پس از دو سال آزاد خواهد شد. یعنی ریاضتی که قلعه برای آزادی کشیده خرمشهر برای آزادی نکشیده است.

چه کاریست این وعده‌های دو سالانه؟ وعده‌هایی که عملی نمی‌شود فقط بین استاندارهای مختلف در حال گردش است.

یکی نیست به آقای استاندار بگوید چرا الکی برای خودت وعده می‌دهی برادر من؟ با این فرمانی که قلعه در حال تخریب است به دو سال نکشیده فرو می‌ریزد و خیال همه راحت می‌شود.

فلک‌الافلاک را پیش از فروریختن نجات دهید

مگر می‌شود بعد ۳۰ سال که از اولین خبرهای آزادی قلعه آمده تا به حال موقعیتش فراهم نشده باشد؟ خیر. دو سال که سهل است، هجده دو سال دیگر هم بیاید و برود کسی برنامه جدی برای آزادی قلعه نخواهد داشت که اگر برنامه‌ای بود برای مرمت آن صرف می‌شد. شکاف‌هایی که تن این دژ عظیم را به رعشه انداخته یقینا تاب دو سال استاندار جدید را ندارد.

اهمیت قلعه فلک‌الافلاک در جذب توریست شهر خرم‌آباد واضح و مشخص است پس لطفا اگر قرار است تصمیمی گرفته شود بهتر است اول برای حفظ ان باشد.

قلعه به بازسازی با برنامه و بودجه مشخص نیاز دارد. این را هر کسی که نگاهی حتی از دور به قلعه بیندازد متوجه می‌شود.

عجیب است که از نگاه‌های ریزبین مسئولین محترم در رفته است.

بهتر است کسی منتی سر قلعه برای آزادسازی نگذارد که اگر ادعایی هست پیش از فروریختن آن عملی شود.

پایان پیام

کد خبر : 55116 ساعت خبر : 8:19 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=55116
اشتراک در نظرات
اطلاع از
2 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

چون این قلعه در لرستان است اینقدر نسبت به وضع بد او بی توجه هستند از فعالان رسانه ای خواهش میکنم خودشان اطلاع رسانی کنند و مردم ایران را نسبت به وضع بد قلعه مطلع کنند

بدون تعارف اولین مدیری که باید عزل شود رئیس میراث فرهنگی لرستان هست چون به هیچ وجع هیچگونه تخصص وتجربه ای در رابطه با میراث فرهنگی ندارد فروریختن یکی از طاق های پل کشکان وعدم واکنش مناسب یکی از نشانه های بی لیاقتی این فرد میباشد با اینکه استاتدار اعلام نموده قصد هیچ گونه عزل ونصب ندارد اما اعلام میکنیم آقای استاندار بدون تعارف مدیران کم کار وبی عرضه باید برکنار شوند اگر دیر بجنبید قلعه هم مثل پل کشکان فرو میریزد و واکنش رئیس ومدیران تحت امر ایشان هم بدون شک هیچ میباشد مثل پل دره خزینه که باید مرمت بشه اما جواب مدیر میراث فرهنگی پل دختر این بود به ما مربوط نمیشود پس لطفا شما از رو اون صندلی خراب شده بلند شوید تا به کسی که مربوط میشود جای شما بنشیند