مرغ یک پا دارد ولا غیر

مرغ یک پا دارد ولا غیر

پایگاه خبری گلونی، نسیم نوحه‌خوان: عده ­ای هستند که شعار زندگیشان این است، آب را از من بگیر نان را از من بگیر ولی این هنرمندان را از من نگیر. عشق و علاقه به هر چیزی باعث می‌شود که اراده انسان دو چندان شود و برای رسیدن به هدفش بیشتر تلاش کند.

مرغ یک پا دارد ولا غیر

علاقه و عشق زوج عکاس و هنردوست را باید ستایش کرد که بی­وقفه به دنبال بازیگران هستند تا ذره­ ای از عشق خود را به اثبات برسانند، دیگر بماند که چه مقدار از این علاقه از جانب هنرمندان پاسخ داده می‌شود. مهم هدف است حالا هدف می‌خواهد این باشد که به یک عکاس بزرگ و مشهور تبدیل شود و یا این باشد که در و دیوارهای منزلشان را از عکس­های بازیگران پر بکنند.

اساسا جفت پا را در یک کفش کردن همیشه جواب می‌دهد. چه در عرصه ورزش چه در عصه فرهنگ و هنر و چه در عرصه سیاست و اقتصاد. جفت پا را در یک لنگه کفش می‌کنند دکترحسابی می‌شوند، استاد شجریان می‌شوند، مسی و رونالدو می‌شوند، مریم میرزاخانی­ها می‌شوند. البت در کل دنیا شاید تعداد محدودی باشند که جفت پایشان در یک لنگه کفش می‌کنند و به هیچ صراطی هم مستقیم نمی‌شوند. نمونه­اش همین رئیس جمهور محترم کشور دشمن که از زمان شروع به کارش با هدف تخریب مملکت ما وارد عمل شده و با شعار مرغ یک پا دارد و دیگر هیچ همچنان می­تازد و دست به دامان جنگل و دریا و کویر و خلیج هم می‌شود. البته از این دست آدم­های علاقه‌مند به یک پای مرغ از نوع وطنی هم کم نداشته­ایم و نداریم.

علاقه است دیگر به یک پای مرغ علاقه دارند و صلاح کار را در یک پا می‌بینند. کلا از هر چیزی ک جفت باشد متنفر هستند. ولی اگر از زاویه دیگر به قضایا نگاه کنیم متوجه می‌شویم که این دوستان به فکر یک ملت هستند که جفت پایشان را در یک لنگه کفش کرده ­اند که مردم متوجه خیلی از مسائل نشوند و رنجیده خاطر نشوند و خود یک تنه و با همان یک لنگه کفش در دهان مشکلات و دشمن بزنند.

پایان پیام

کد خبر : 55643 ساعت خبر : 1:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=55643
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات