پلیس راهور چقدر بی‌رحم است!

سردار مهماندار: «هر فردی با خودروی فاقد معاینه فنی در محدوده زوج و فرد تهران تردد کند روزانه مبلغ ۵۰ هزار تومان برای آن جریمه ثبت می شود.»

پایگاه خبری گلونی، نسیم نوحه‌خوان: پلیس راهور چقدر بی‌رحم و خودخواه شده است. فقط می‌خواهد پول زور از مردم بگیرد. اصلا نمی‌داند که مردم و راننده‌ها وقت برای سر خاراندن هم ندارند چه برسد به اینکه بروند و سر صف‌های طویل معاینه فنی بایستند بعد ببینند که خودرو هیچ مشکلی ندارد و به خاطره یه تکه کاغذ روز خود را خراب کنند. حالا پلیس راهور میاید خرج همان روز این راننده‌ها را بدهد و یا پاسخگوی پروژه‌های روی زمین مانده آنها را می‌دهد؟

پلیس راهور اعلام کرده است خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند و از محدوده‌های زوج و فرد تردد می‌کنند روزی پنجاه هزار تومان جریمه خواهند شد. عده‌ای هستند که کلا گوششان به هیچ حرفی بدهکار نیست حالا چه به سودشان باشد چه به ضررشان باشد و می‌گویند کلنگ هم از آسمان ببارد من سر صف معاینه فنی نمی‌ایستم. اصلا معاینه فنی سیری چند؟!

اینجاست که نبوغشان گل می‌کند و ترفندها می‌زنند. با خود می‌گویند روزی پنجاه هزار تومان که چیزی نیست روزانه چند ساعت بیشتر کار می‌کنم و این جریمه را پرداخت می‌کنم و یا اینکه از خیابان‌های بدون طرح عبور و مرور می‌کنم، و یا سالانه ماشین خود را عوض می‌کنم که برچسب معاینه فنی داشته باشد.

عده‌ای هم هستند که با دست تکان دادن به دوربین‌های نصب شده در خیابان هیجان زندگی خود را افزایش می‌دهند، همه جوره مقاومت می‌کنند و تن به این ذلت نمیدهند. همین آدم‌های پرمشغله و بی حوصله آخر هفته ساعت‌ها را در ترافیک جاده شمال می‌گذرانند و تخمه می‌شکنند و تا به مقصد برسند یک گونی تخمه خورده‌اند و صدای تخمه را هم درآورده‌اند ولی چه کنند که مرغ یک پا دارد. وای به زمانی که در این سفرهای آخر هفته ماشین خراب شود ناسزا و گلایه و شکوه است که نثار ماشین، سازنده، وارد کننده، جنس چینی و ایرانی می‌شود. همیشه در همه محافل دم از فرهنگ زده می‌شود ولی فرهنگ همین موارد جزئی است که رعایت نمی‌شود همین قوانینی است که با رعایت نکردن، خود دچار مشکل می‌شویم. حالا شما جریمه بنویس کو گوش شنوا!

پایان پیام

 

کد خبر : 55165 ساعت خبر : 12:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=55165
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات