چهاردهمین شماره هفته‌نامه شهرزاد منتشر شد

چهاردهمین شماره هفته‌نامه شهرزاد منتشر شد

چهاردهمین شماره هفته نامه مجازی شهرزاد امروز ۱۴ مهر در ۲۸ صفحه منتشر شد.

 به گزارش پایگاه خبری گلونی، چهاردهمین شماره هفته نامه اینترنتی «شهرزاد» با یادداشتی از امیر اسفندیاری درباره سریال شهرزاد آغاز می شود. همچنین در این شماره گفتگو با مهدی حسینی وند (تدوینگر)، نقد جبار آذین، شهرزاد از نگاه هشت کارمند، بررسی تغییر و تحول شخصیت ها اصلی، بازتاب فضای مجازی ،شهرزاد در آیینه رسانه ها،  عکس‌نوشته‌هایی از قسمت چهاردهم و همچنین عکس‌هایی از قسمت آینده دیده می‌شود.

در یادداشت امیر اسفندیاری که در ابتدای این شماره درج شده، آمده است:

«شهرزاد» مجموعه‌ای خوب و دیدنی است که به خوبی از الگوهای کلاسیک قصه‌گویی بهره برده است، به همین واسطه مورد استقبال مخاطبان خاص و عام قرار گرفته است. مایه مسرت است که صاحبنظران و اهالی دانش و فرهنگ نیز برخوردی خوب و مثبت با این مجموعه داشته اند.

چهاردهمین شماره هفته‌نامه شهرزاد

محور اصلی این سریال قصه عشق است، ولی در روند پیشرفت داستان، دیگر قضایا و مسائل آن روز مملکت (وقایع تاریخی) هم ساری و جاری است. در مجموع، نهایت تلاش شده است که با ماجراهای اجتماعی و تاریخی سنخیتی وجود داشته باشد و ماجراها از ماوقع خیلی دور نباشد.

زیبایی این مجموعه پرطرفدار این است که در عین استفاده از شیوه‌های کلاسیک قصه گو و مردمی، مفاهیم اجتماعی، سیاسی و تاریخی را فراموش نکرده و محصولی عرضه می‌کند که بر آمده از تخیل نویسندگان مجموعه برای ارائه رویکردی متمایز و متفاوت به تاریخ، شورش و شوریدگی است.

سریال «شهرزاد» از نظر اجراء، روایت، پرداخت و جزئیاتی مثل طراحی صحنه و لباس و دیالوگ نویسی، فارغ از برخی کاستی‌های جزئی، سطح مجموعه‌سازی را در سال‌های اخیر چندین گام ارتقاء داده است.

این مجموعه خوش ساخت، با بازی‌هایی بسیار خوب و بیاد ماندنی، در رقابت با محصولات داخلی و خارجی در بازار ایران به توفیقی قابل توجه دست یافته است. قطعا  توانایی حسن فتحی درکارگردانی بر کسی پوشیده نیست.

فتحی علاوه بر اینکه کارگردانی کاردان است ، انسانی شریف، محترم و فرهیخته‌ای است که  مصاحبتش برای هر کسی غنیمتی است.

به کلیه دست اندرکاران این مجموعه، خصوصا آقای حسن فتحی عزیز، کارگردان دوست داشتنی و محبوب مجموعه «شهرزاد»، خدا قوت و خسته نباشید فراوان می‌گویم.

قسمت پانزدهم ( آخرین قسمت فصل دوم) شهرزاد دوشنبه ۱۷ مهرماه عرضه می شود.

پایان پیام

کد خبر : 54938 ساعت خبر : 0:44 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=54938
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات