گروگان‌گیر کی بودی شما

پایگاه خبری گلونی، نسیم نوحه‌خوان: زن جوانی برای سنجش میزان عشق همسرش خود را گروگان کرد و بعد از گزارش همسرش به پلیس خود را آزاد کرد.

گروگان‌گیری‌های قبل از تو سوءتفاهم بوده است. قدیم‌ها زمان مادر پدربزرگ‌ها که ماهواره، تلگرام و اینستاگرام نبود عشق و محبت در خانه‌ها و بین زن و مرد رنگ و بوی دیگری داشت. زن و مرد آن‌قدر از صبح تا شب‌کار می‌کردند که یاد عشق و میزان عشق و هیجان در زندگی نبودند. شاید تنها هیجان زندگی‌شان همان تک نگاه‌های هرازگاهی زن به مرد ، آن‌هم هفته‌ای یک‌بار می‌بود. خدا این سریال‌های ترکی را به زمین گرم بزند که چشم و گوش دختر پسرهای جوان مارا باز کرد. زن بیچاره از بیکاری نمی‌داند چه کند پای زنجیره‌های پوچ محور ترکی می‌نشیند و آن‌چنان خود و شوهرش را با نقش‌های اصلی مقایسه می‌کند که انگار بچه‌ی ناف هالیوود هستند و کمبود هیجان را از عمق وجود حس می‌کنند.

بماند رنگ و بوی جامعه‌ی نسبتاً مدرن امروزی هم تأثیر مثبت و منفی و توقع طرفین ازدواج‌ها گذاشته است ولی چه کنیم که تأثیر منفی شامل حال ما می‌شود. بازیگر و کارگردان و تهیه‌کننده سریال ترکی دو مؤسس تلگرام و اینستاگرم پول به جیب می‌زنند و برای پروژه بعدی آماده می‌شوند و در اینجا هم زن و دختر احساساتیِ ما غرق در تفکرات زنانه و رویاهای فانتزی می‌شود که چه کند و چه نکند که مرد زندگی‌اش ارا بیشتر ببیند. خودرا گروگان جا می‌زند. نمی‌داند که گروگان تفکر و معنای غلط زندگی است. نمی‌داند که برای دیده شدن و عشق ورزیدن و ماندن در عشق، رنگ موی چند صدهزارتومانی، لباس میلیونی، چهره‌ی بزک‌کرده‌ی نامعمول ماندگار نیست. امروزه‌روز شیشه خورده‌های مخلوط شده با عشق روابط را به ناکجاآباد و توقعات را به فلک می‌رساند. از زن و مرد عاشق گانگسترهایی می‌سازد که نقطه‌ی عشق را در همه‌جا به‌جز در قلب‌هایشان جست‌وجو می‌کنند و این شده راز تنهایی‌های عمیق زنان و مردان این سرزمین.

پایان پیام

کد خبر : 55290 ساعت خبر : 2:41 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=55290
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات