گلونی

برگزاری نشست‌های ادبی در هفته‌ی کتاب

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، همزمان با فرارسیدن هفته‌ی کتاب ۱۸ انجمن ادبی فعال در حوزه‌های شعرو داستان خود را مهیای برگزاری جلسات رونمایی، نقد و بررسی کتاب می‌کنند.

در این راستا بنیاد شعر و ادبیات داستانی به عنوان بازوی اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساماندهی فعالیت‌های انجمن‌های ادبی تعدادی از انجمن‌های فعال در حوزه‌ی شعر و داستان در ۱۷ شهر و روستای کشور را برای برگزاری برنامه های مرتبط با حوزه‌ی کتاب در زمینه‌ی شعر و ادبیات داستانی حمایت خواهد کرد.

بر پایه این گزارش شهرهای تهران، اهواز، شیراز، رشت، قم، کرج، کرمان، قزوین، سبزوار، محلات، تربت‌جام، دلیجان، پرند، رامیان، خورموج، پرند و همچنین روستای وهن‌آباد از توابع شهرستان رباط کریم میزبان برنامه‌های هفته‌ی کناب خواهند بود.

این نشست‌ها در قالب جشن امضای کتاب، آیین رونمایی، نقد و بررسی، شعر خوانی و داستان‌خوانی بوده و با حضور اساتید مطرح ادبیات کشور در حوزه‌ی شعر و داستان برگزار خواهد شد.

شاعران و نویسندگان سرشناسی چون مصطفی رحماندوست، م.موید، محمدعلی مجاهدی، اسماعیل امینی، عبدالجبار کاکایی، راضیه تجار، ناصر فیض، بیوک ملکی، خسرو باباخانی،قاسمعلی فراست، ابراهیم زاهدی مطلق، قربان ولیئی، محمدجواد جزینی، حمیدرضا شکارسری، غلامرضا طریقی، بهمن ساکی، سعید بیابانکی، سیداکبر میرجعفری، محمد بکایی، محمدسعید میرزایی، محمدکاظم مزینانی، احمد علوی و علیرضا بدیع از مهمانان ویژه‌ی این برنامه‌ها هستند.

گفتنی است سلسله برنامه‌های هفته‌ی کتاب از یکشنبه ۲۱ آبان‌ماه همزمان با افتتاحیه‌ی هفته‌ی کتاب آغاز شده و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است برنامه‌های دیگری نیز توسط بنیاد شعر و ادبیات داستانی در هفته‌ی کتاب برگزار خواهد شد که طی روزهای آینده به اطلاع علاقه‌مندان حوزه‌ی شعر و داستان خواهد رسید.

جدول برنامه‌های انجمن‌های ادبی با حمایت و همکاری بنیاد شعر و ادبیات داستانی و موسسه خانه‌ی کتاب هفته‌ی کتاب

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل