رویای آبی نیمکت استقلال

رویای آبی نیمکت استقلال

پایگاه خبری گلونی، علیرضا فروتن‌خواه: در ادبیات سرمربیان و مربیان لیگ حرفه‌ای‌مان همین بس که اگر واژه‌های داور، اشتباهات داوری، دقت و ازاین‌دست لغات رو بگیرند، کنفرانس‌های مطبوعاتی قبل و بعد بازی به‌اندازه‌ی چشم برهم زدنی تمام‌شده و یا اگر بخواهیم کشَش بدهیم سرمربیان و مربیان ما باید به فکر استخدام یک مشاور تبلیغاتی و لغت‌رسانی در موارد حساس باشند تا از حیث بیان جملات فلسفی در باب قضاوت برحق داوران کم نیاورند.

از سویی دیگر هم سؤالات کارشناسانه و دقیق و فکر شده خبرنگاران ما که بلاشک معلوم است از اتاق فکرشان بیرون آمده گواه این است که تا عمر داریم و لیگ ما برقرار است چشممان به جمال خوش‌سیمای “لیگ حرفه‌ای فوتبال” منور نخواهد شد. حالا حکایت آقای محمود فکری است که گفته است: به سرمربیگری استقلال فکر می‌کنم!

رویای آبی نیمکت استقلال

پرسیدن آخر و عاقبت یک سرمربی‌ای که کارنامه و پشتوانه قوی دارد از یک مربی تازه‌کار که کارش را تازه شروع کرده حاصلی جز پر کردن صفحات روزنامه و سایت‌های خبری و جذب مخاطب و بالا رفتن بازدید نخواهد داشت. سؤالات را جوری بپرسید که حداقل بیان تاکتیک کار باشد، مسائل فنی را بیان کند تا در حد امکان الگویی برای سایر تیم‌ها گردد. نه اینکه همگان منتظر نتیجه نگرفتن چندهفته‌ای مربی باشیم تا شروع کنیم به انتقادهای جور و واجور و به حاشیه بردن تیم به روش‌های مختلف.  بعدازآن در سر پروراندن رویای شیرین رسیدن به نیمکت و چندهفته‌ای تکیه زدن بران آغاز می‌گردد و این میان هواداران متعصب تیم‌ها اصلاً موردنظر قرار نگرفته و فقط اگر هر بازی با تاکتیک اینکه ما پشتوانه قوی در عالم فوتبال حرفه‌ای داریم به استادیوم بیاید می‌شود هوادار متعصب و دلسوز تیم.

امید است با تجاری‌سازی نکردن مصاحبه‌ها و طرح و بحث سؤالات کارشناسانه به پیشرفت و اعتلای فوتبالمان کمکی کنیم تا چشممان به جمال خوش جمال لیگ حرفه‌ای فوتبال روشن شود.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 56666 ساعت خبر : 4:58 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=56666
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات