گلونی

زنی که هم مادر است هم قهرمان دوچرخه‌سواری و هم دستفروش

زنی که هم مادر است هم قهرمان دوچرخه‌سواری و هم دستفروش

به گزارش پایگاه خبری گلونی، آتوسا عباسی، قهرمان دوچرخه سواری ایران به یک رسانه‌ی اینترنتی گفت: فقط به حال خودم تاسف می‌خورم. در یک پارکینگ اجاره‌ای زندگی می‌کنیم. شوهرم با مسافرکشی خرجی‌مان را می‌دهد و من هم مجبورم برای کمک‌خرجی دست‌فروشی کنم.

بفرما. بعد می‌گن کشور ما از کشورهای اروپایی عقب افتاده و اون‌ها پیشرفت کردن و ما پسرفت کردیم. هی می‌گن مردم کشورهای اروپایی تو رفاه کامل زندگی می‌کنن و مردم کشور ما برای در اختیار داشتن حداقل رفاه باید شبانه روز و چند شیفتی کار کنن. بفرمایید ضایع شدید؟

زنی که هم مادر است هم قهرمان دوچرخه‌سواری و هم دستفروش

دیدید ما با مردم اروپا و آمریکا هیچ فرقی نداریم؟ دیدید یه عمر منفی‌بافی کردید و به دروغ گفتید اروپایی‌ها قدر مردم‌شون رو می‌دونن و برای رفاه‌شون تلاش می‌کنن؟

خدا رو هزار مرتبه شکر با مصاحبه‌ی خانم آتوسا عباسی که قهرمان و رکورددار دوچرخه‌سواری زنان ایرانه و برای خرج زندگی مجبور شده دستفروشی کنه، مشخص شد مردم ما با مردم اروپا تو رفاه و آسایش و تفریح و ضمانت کاری و حقوق و مزایا هیچ فرقی ندارن.

فقط فرقش این‌جاست که تو اروپا دستفروش‌ها عصرها می‌رن دوچرخه‌سواری، تو کشور ما قهرمان‌های دوچرخه‌سواری عصرها می‌رن دستفروشی. تازه دستفروش‌های ما تو آسیا مدال می‌گیرن ولی دوچرخه‌سوارهای اروپایی و آمریکایی هیچ وقت نتونستن تو آسیا مدال بگیرن.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل