گلونی

سیر تکاملی خودکشی در ایران

به گزارش پایگاه خبری گلونی، یک مرد ۲۶ ساله که به ۶ دختر جوان تجاوز کرده بود، دستگیر شد. این مرد سابقه‌دار، جنایت‌های خود را با دو دستگاه مزدا و ۴ دستگاه پراید انجام می‌داد. جوان ۲۶ ساله در پاسخ به این سوال که آیا به دستگیر شدن فکر میکردی، گفت: بله، چون می‌خواهم زودتر بمیرم.

قدیم‌ترها هر کس می‌خواست زودتر بمیره، می‌رفت بالای پشت‌بوم خودش رو پرت می‌کرد پایین و تموم. یه کم درد و خون‌ریزی داشت اما خب طرف زودتر به هدفش می‌رسید. بعدتر روش‌های جدیدتری هم به بازار اومد. یکی با قرص خودش و دیگران رو خلاص می‌کرد، یکی با گاز، یکی با طناب، یکی با پریدن از پل عابر پیاده، یکی با تفنگ، یکی با پریدن جلوی مترو، یکی هم ضامن وام باجناقش می‌شد. خلاصه هر کس یکی از این روش‌ها رو برای خودکشی انتخاب می‌کرد و ما همه‌جورش رو دیدیم الا این که یه نفر بگه برای زودتر مردن، به دیگران تجاوز می‌کردم. یعنی چی؟ یعنی هی به این و اون تجاوز می‌کرده بعد با تعجب می‌گفته: «خدایا پس چرا نمی‌میرم؟» مثل این می‌مونه که یه چاقو فرو کنی تو شکمت بعد با تعجب بگی: «خدایا پس چرا باردار نمی‌شم؟» یکی هم نیست بهش بگه داداش داری اشتباه می‌زنی.

قدیم‌ترها همه چی ساده‌تر بود. هرکس می‌خواست زودتر خودکشی کنه می‌رفت بالای پشت‌بوم، هر کس هم می‌خواست زودتر زن بگیره، باز می‌رفت بالای پشت‌بوم. خدا شاهده منظورم این نیست که زن گرفتن مثل خودکشی می‌مونه. نه خدا شاهده. فقط خواستم بگم قدیم‌ترها همه چی ساده‌تر بود.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل