اخاذی مرد زن‌نما از مردم

اخاذی مرد زن‌نما از مردم

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری مردی در پوشش زنانه که قصد اخاذی از شهروندان را داشت خبر داد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش افزود: ماموران این فرماندهی حین گشت‌زنی در سطح شهر به این فرد مشکوک شدند و وی پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده است.

اخاذی مرد زن‌نما از مردم

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از دستگیری این فرد و در بازجویی دریافتند که او، مردی در پوشش زنانه است و قصد اخاذی داشته است.

خب. حالا اگه ما بخوایم بگیم ببینید خانوم‌ها چه مخلوقاتی هستند که وقتی مردها هم قصد اخاذی دارن، لباس زنونه می‌پوشن. بهمون برچسب ضدزن بودن می‌زنید. ما هم کلاً بی‌خیال این موضوع میشیم و از آقایون انتقاد می‌کنیم.

این مردها چرا این‌قدر ساده‌ان که گول یه زن هیکلی و صداکلفت رو می‌خورن؟ چرا مردها این‌قدر ضعیف‌النفس هستن که با عشوه‌های یه زن زشت با پوست زبر که با صدای مردونه بهشون می‌گه: «عزیرم!» خام می‌شن؟ مگه این زن‌های اورجینال چی دارن که مردها برای کپی‌شون هم له‌له می‌زنن؟

یعنی خاک عالم بر سر مردی که خام یه مرد زن‌نما بشه و تازه اون ازش اخاذی هم بکنه. امثال این مردها همون حق‌شونه ازشون اخاذی بشه. شیطونه میگه برم یه مانتو و ساپورت و ماتیک قرمز بخرم بیوفتم تو خیابون این مردهای ساده‌لوح رو به سزای عمل‌شون برسونم. البته خودم زردش رو دوست دارم. همین دیروز با یه خانوم شیک که هیکل درشتی داشت و مانتو و ساپورت زرد پوشیده بود، آشنا شدم و کلی با هم گفتیم و خندیدیم. حتا دو میلیون دستی هم بهش غرض دادم و برای امروز ساعت ۳ بعدازظهر قرار گذاشتیم. منتها الآن ساعت پنجه ولی نمی‌دونم چرا هنوز نیومده. یه کم دل‌نگرونشم.

پایان پیام

کد خبر : 57335 ساعت خبر : 2:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=57335
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات