از روحانی این وزیر را انتظار نداشتیم

از روحانی این وزیر را انتظار نداشتیم

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پروانه سلحشوری، نماینده تهران، با اشاره به جلسه فراکسیون امید مجلس با گزینه پیشنهادی وزارت علوم در کانال خود نوشت:

گرچه متاسفانه مدت جلسه کوتاه بود لیکن از آقای دکتر غلامی به عنوان کسی که دو دوره در زمان وزارت آقای دکتر معین و دولت اصلاحات، و همینطور یک دوره در دولت آقای روحانی ریاست دانشگاه را برعهده داشته، انتظار بیشتری داشتم.

متاسفانه پاسخ‌های ایشان به سوالات و توضیحات ایشان اصلا قانع کننده نبود و در قامت یک وزیر، آن هم وزارتخانه‌ای به اهمیت وزارت علوم ظاهر نشدند.

در فراکسیون امید، کمیته ارزیابی و مجمع عمومی فراکسیون جلساتی را برگزار کرده‌اند اما هنوز جلسه نهایی برگزار نشده است.

از روحانی این وزیر را انتظار نداشتیم

از آقای روحانی انتظار می‌رفت به وزارتخانه‌ای که بدنه آن پایگاه رای ایشان بوده است اهمیت بیشتری می‌دانند و کسی را پیشنهاد می‌کردند که در بین عناصر اصلی تشکیل‌دهنده دانشگاه مانند استادان، کارمندان و دانشجویان از اعتبار، مقبولیت و محبوبیت بیشتری برخورد باشند. این نکته که دانشجویان را قبل از انتخابات آگاه نامیده و بعد از انتخابات آنان را احساساتی خطاب کنیم، نه اخلاقی است و نه سیاسی.

آقای دکتر غلامی باید پاسخ افکار عمومی را مستدل و قانع کننده بدهند و مستنداتی که به دست نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی رسیده است را پاسخ دهند. پاسخی که بتواند نمایندگان مردم را قانع نماید.

اخبار روز ایران را در پایگاه خبری گلونی بخوانید. این پایگاه خبرهای موثق با منابع معتبر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

پایان پیام

کد خبر : 56203 ساعت خبر : 8:18 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=56203
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات