درباره هنرمند ملقب به شورتی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، ابتذال هر روز بیشتر از دیروز می‌شود. مردم هم هر روز بیشتر ابتذال می‌بینند و دانلود می‌کنند. اصلا برخی فقط برای دیدن فیلم‌های مبتذل به اینترنت وصل می‌شوند. مبتذل فقط مستهجن نیست. یعنی فقط به چیزی که بی‌ادبی، بی‌تربیتی یا صحنه‌های برهنگی داشته باشد مبتذل نمی‌گویند. مبتذل یعنی مستعمل. یعنی حرف لغو. حرف چرت. یعنی ویدئویی که درباره پوچی باشد. یعنی محتوایی که با دیدنش دقایق ارزشمند زندگی را می‌سوزانیم.

نمونه‌اش همین آقای ملقب به شورتی است. یک بازیگر جوان که برخی فکر می‌کنند چهره زیبایی دارد. این بازیگر متوسط که مجری متوسطی هم بود این روزها برای خودش کسب و کار تازه‌ای دست و پا کرده است. او برای دیده شدن یک روز استوری خاص می‌گذارد، یک روز با خواننده لوس‌آنجلسی سلفی می‌گیرد و یک روز با زن اوکراینی دوستش لایو می‌دهد. بعد هم با انتشار عکسی از کربلا همه را به خدا واگذار می‌کند. ملت هم در اینستاگرام وقت‌شان را با او می‌گذرانند و لایک نثارش می‌کنند. این بازیگر جوان که گویا چند وقت بیکاری کشیده است برای دیده شدن حتا حاضر است تا زندان هم برود.

بدتر از کارهای او تی‌وی‌پلاس است که آش شور ابتذال را هم می‌زند و او از دعوت می‌کند تا بپرسد آیا از این که به تو می‌گویند شورتی ناراحت می‌شوی؟ این روزها نه فقط آکتور مبتذل فراوان داریم بلکه رسانه‌های مبتذل داریم که تریبون را در اختیار مروجان ابتذال قرار می‌دهند. اینجاست که باید پرسید که واقعا داریم به کجا می‌رویم؟

 

 

پایان پیام

کد خبر : 56540 ساعت خبر : 10:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=56540
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات