درخواست کمک برای تأمین معیشت بازماندگان یک طبیعت‌یار

درخواست کمک برای تأمین معیشت بازماندگان یک طبیعت‌یار

به گزارش پایگاه خبری گلونی، شش سال پیش، یک طبیعت‌یارِ مدافع حیات وحش در کرمانشاه، به ضرب گلوله‌ی یک شکارچی متخلف کشته شد. همسر و فرزند چهارساله او، از آن زمان گرفتار تأمین معیشت هستند و روزگار سختی را می‌گذرانند. متاسفانه به دلیل لکنت‌های قانونی، امکان کمک دولتی فراهم نشده است. البته در سال نود و چهار قانونی به تصویب رسید که از این پس می‌توان زحمات چنین هموطنانی را جبران کرد – موسوم به قانون جبران زحمات کارکنان محیط زیست – اما متاسفانه این قانون عطف به ما سبق نمی‌شود.

از این رو، مطابق دو تجربه خوشایند و غرورآفرینِ پیشین که منجر به تامین دیه چهار محیط‌بان به ارزش حدود ۱.۸ میلیارد تومان در کمتر از چهل روز در سال های نود و چهار و نود و پنج شد. اینک، محمّد درویش بار دیگر از شما هموطن عزیز و سبزاندیش تقاضا دارد این پیام را دست به دست، چهره به چهره و خانه به خانه منتقل کرده تا بتوانیم دستکم یکصدمیلیون تومان برای این مادر و فرزند کمک نقدی جمع‌آوری کرده تا در حسابی درازمدت قرار گرفته و بتوانند از یک مستمری ثابت و پایدار برخوردار شوند. اگر فقط ده هزار نفر از اعضای کانال درویشنامه، نفری ده هزار تومان کمک کنند، به سرعت مبلغ مورد نظر تامین خواهد شد.

گنجه‌ی پشتیبان زیستبوم ایران را که یادتان هست؟ نگارنده آن را به کمک دوستانی بزرگوار در سال نود تاسیس کرد و امروز می‌تواند مثل همه این شش سال، کوشندگان راهِ حفاظت محیط زیست را یاری کرده و تنها نگذارد!

درخواست کمک برای تأمین معیشت بازماندگان یک طبیعت‌یار

 توضیح:

– مطابق سیاست «گنجه» نام کمک‌گیرندگان، به‌صورت همگانی اعلام نمی‌شود، اما همیاران و مقام‌های قانونی می‌توانند جزییات بیشتر را از ما جویا شوند.

– هیات مدیره‌ی گنجه هیچ‌ مبلغی به‌عنوان دستمزد، هزینه‌ی سفر، هزینه‌ی مکالمه، و مانند این‌ها برداشت نمی‌کند و در حال حاضر هیچ کارمند حقوق‌بگیر نیز ندارد.

– ما به دلیل احترام و حفظ شان خاندان بازماندگان، اسامی و عکس ایشان را منتشر نمی‌کنیم. اما اگر فردی بخواهد به صورت خصوصی به ایشان اطلاعات بیشتر با لحاظ موازین اخلاقی ارایه خواهد شد.

♦️شماره‌ی حساب: ۸۰۰- ۲۰۹۲۲۵۳ – ۷ بانک پارسیان، شعبه‌ی بیمارستان پارسیان (تهران- کد: ۱۰۷۰) (به نام محمدحسین ایزدی، عباس_ثابتیان، عباس محمدی)

کارت عابربانک:
۶۲۲۱- ۰۶۱۱ – ۰۴۸۲ – ۲۲۶۹

شماره‌ شبا:

IR- 33 – ۰۵۴۰ – ۱۰۷۰ – ۸۰۰۰ – ۲۰۹۲ – ۲۵۳۰ – ۰۷

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 56393 ساعت خبر : 8:11 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=56393
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات