لباس‌های خوشگل آقا نوید

لباس‌های خوشگل آقا نوید

نوید محمد‌زاده که همیشه از نظر نوع پوشش زبان‌زد همه‌ی عکاسان است، این بار نیز در اکران فیلم «خفه‌گی» که در آن ایفای نقش کرده، پوشش عجیب و غریبی دارد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، آقا نوید همون ‌قدر که تو انتخاب فیلم‌هاش سلیقه به خرج می‌ده، برای انتخاب لباس‌هاش هم خوش‌سلیقه است و برای تک‌تک لباس‌هایی که به تن می‌کنه دلیل و منطق خاصی داره. مثل ما نیست که درِ کشوی میز رو باز کنیم ببینیم جوراب تمیز چی داریم. آخرش هم یه لنگ از خودمون یه لنگ هم از جوراب داداش‌مون رو پامون کنیم. یا مثلاً همون شلواری که سوم دبیرستان باهاش تو کوچه فوتبال بازی می‌کردیم و با همون هم رفتیم سر جلسه‌ی کنکور و با همون هم رفتیم کارت پایان خدمت‌مون رو گرفتیم، حالا واسه تولد یک‌سالگی بچه‌مون هم همون رو بپوشیم. نه نوید آقا اگر شلواری رو می‌پوشه حتماً دلیل و حکمتی پشتش نهفته است که ما هیچ‌کدوم‌مون متوجه نیستیم.

مثلاً به همین عکس آخری که جنجالی شده دقت کنید. فلسفه‌ی انتخاب شلواری که بالاش گشاده و پایینش تنگه، اینه که آقا نوید دوست داره بادخور داشته باشه. آقا نوید راهش رو انتخاب کرده. راه آقا نوید آزادیه. آقا نوید دوست داره توی شلوارش آزاد و رها باشه. به همین دلیل شلوارهای بالاگشاد انتخاب می‌کنه. اما خب خیلی هم آزادی خوب نیست و آزادی بیش از حد ممکنه آبروی آدم رو بریزه. پس برای این که آبروی آدم نریزه زمین، آقا نوید شلوارهای پایین تنگ رو انتخاب می‌کنه.

لباس‌های خوشگل آقا نوید

مثلاً شما به جورابش توی عکس دقت کنید. فکر کردید آقا نوید مثل ما چهار جفت جوراب نانو از مترو می‌خره پنج هزار تومن؟ نه داداش من. آقا نوید مثل ما نیست که بعد از درآوردن جوراب، دو ساعت بشینه جای کش جوراب رو بخارونه. هنرمندها جاهای مهم‌تری برای خاروندن دارن. مثل ما نیستن که.


پس الکی قضاوت بی‌جا نکنید که این چه طرز لباس پوشیدنه و آقا نوید بی‌سلیقه است و می‌خواد مثلاً خاص باشه و تیپ هنری بزنه. آقا نوید خیلی هم خوشتیپ و خوشگله. کور بشه هرکی نتونه خوشگلیت رو ببینه آقا نوید.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

 

کد خبر : 55860 ساعت خبر : 10:13 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=55860
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات