همه می‌خوان با حسام نواب‌صفوی ازدواج کنن

حسام نواب صفوی در مصاحبه‌ای که با یک تلویزیون اینترنتی داشت، عنوان کرد: ازدواجم در دست بررسی است.

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: در دست بررسی است یعنی این که چندین و چند گزینه روی میز وجود داره و من در حال انتخاب بهترین گزینه هستم. تا اون جایی که ما می‌دونیم، قاعدتاً این جمله رو باید یه دختر بیست ساله بگه که قیافه‌ش یه چیزی بین نیکول کیدمن و آلکساندرا داداریو باشه. باباش هم از خرمایه‌های تجارت نفت باشه و دوماد دوست. از لحاظ هیکل و اندام هم که دیگه حداقل جنیفر لوپز رو بذاره تو جیبش. اخلاق هم که اسوه‌ی عالم باید باشه. البته حسام خان فقط ویژگی دختر بیست ساله بودن رو ندارن والا سایر ویژگی‌ها کاملاً در ایشون قابل لمس و مشهوده.

خبر داریم حسام خان وقتی از خونه پاشون رو می‌ذارن بیرون، از دختر بیست ساله‌ی همسایه بگیر تا پیرمرد نابینای دست‌فروش محل با دیدنش غش می‌کنن. حتا خبر رسیده چندهزار دختر جوون ریختن تو خیابون‌ها و بانک‌ها و سطل‌های زباله رو آتیش زدن و با پلیس درگیر شدن. گفته شده این دخترها پلاکاردهایی تو دست‌شون گرفته بودن که این جمله‌ها روش نوشته شده بوده: «از این به بعد همه‌ی هزینه‌ها برای تو می‌شه عشقم»٬ «وکیل پایه یک دادگستری کی بودی تو جیگر؟»٬ «تا عشق در سر ماست، حسام خان شوهر ماست». البته شعارهای دیگه‌ای هم می‌دادن که نمی‌تونیم اون‌ها رو منتشر کنیم؛ چون متأسفانه رسانه‌های ایرانی مجاز به انتشار محتویات حاوی بوس و بغل و چشمک و جوراب شلواری نیستن.

حتا خبردار شدیم توی شبکه‌های مجازی چالشی راه‌اندازی شده به اسم «#تو_حاضری_واسه_عشقمون_چیکار_کنی؟» تو این چالش دخترها اسم حسام نواب‌صفوی رو با تیغ روی بازوشون حک می‌کنن و توی اینستاگرام منتشر می‌کنن. هر دختر هم اجازه داره فقط یه عکس بفرسته. تا الآن ۸۰ میلیون عکس واسه این چالش ارسال شده. من خودم عکس بازوی شوهرعمه‌م رو بین عکس‌ها دیدم. اصلاً یه وضعیه بیا و ببین.

پایان پیام

کد خبر : 55857 ساعت خبر : 9:43 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=55857
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات