پدر پسر شجاع در نمایشگاه مطبوعات

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: فکر کنید یک رسانه با حامی مالی دولتی و کلی سر و صدا و غرفه آنچنانی در نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری شرکت کند اما برای جلب توجه مردم مجبور باشد از بلک من و سیلور من و آدم آهنی و مسابقات طنز و سرگرمی استفاده بکند. یعنی روند به قهقرا رفتن و سقوط برخی از رسانه‌های کشور را می‌توان در نمایشگاه مطبوعات به وضوح دید.

آنها که محتوایی برای عرضه ندارند اما تا دلتان بخواهد اهل حاشیه‌سازی و حاشیه‌پردازی هستند و به هر لطایف‌الحیلی قصد دارند که مخاطب را چند دقیقه در غرفه خود معطل کنند.

این روزها در نمایشگاه مطبوعات بازار مسابقات از منچ و مارپله گرفته تا مسابقات استعدادیابی و مجری‌گری و تقلید صدا و… داغ است. یعنی کمتر غرفه‌ای است که فقط با اتکا به محتوای خود و کار خبری و رسانه‌ای که انجام می‌دهد مورد توجه مردم قرار بگیرد.
اصلاً اگر سیلورمن و بلک من و شعبده‌بازی و پرتاب حلقه را از بعضی از غرفه‌ها بگیریم چیزی از آن غرفه‌ها باقی نمی ماند. بعضی از رسانه‌ها که کلاً با آوردن چهره‌های سیاسی و هنری و ورزشی جذب مخاطب می‌کنند.

خلاصه کلام اگر به دنبال شادی و نشاط می‌گردید و دوست دارید یک روز عصر با خانواده‌تان تفریح کنید حتماً به نمایشگاه مطبوعات بیایید. یعنی بعضی از غرفه‌ها رویشان نشده که با خودشان چرخ و فلک و تاب و سرسره بیاورند اگر خجالت نمی‌کشید حتماً این کار را می کردند. هرچه به روزهای پایانی نمایشگاه نزدیک می‌شویم جنگولک‌بازی و شعبده‌بازی حجم بیشتری از فضای نمایشگاه را اشغال می‌کند به طوری که جلوی یک غرفه یک نفر رو پایی می‌زند یک نفر کلاه غیب می‌کند، یک نفر صدای پدر پسر شجاع در می‌آورد و یک نفر شعارهای تند سیاسی می‌دهد. خلاصه اگر استعدادی دارید که می‌توانید به رونق برخی از غرفه‌های خبری اضافه کنید حتماً به نمایشگاه مطبوعات بیاید.

باقی بقای‌تان

پایان پیام

 

کد خبر : 56343 ساعت خبر : 8:10 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=56343
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات