چرا گردهمایی ایکس‌تریل سواران لغو شد؟

به گزارش پایگاه خبری گلونی، شرکت جهان نوین آریا به‌عنوان نماینده رسمی نیسان در کشور قرار بود که روزهای یازدهم و دوازدهم آبان‌ماه به‌عنوان حامی ایکس‌تریل سواران تور آفرودی را در کویر مرنجاب برگزار نماید که اگرچه فراخوان آن منتشر شده بود اما این برنامه لغو شد.

دلیل این امر نیز نامه‌ای بود که از سوی یکی از دوستداران محیط‌زیست به این شرکت ارسال شده بود و پیامدهای منفی حضور خودروها در اکوسیستم کویر را یادآور شده بود. شرکت نیسان و نماینده رسمی آن در کشور با توجه به مسئولیت‌های محیط‌زیستی و اجتماعی خود با بررسی بیشتر متوجه شده که مفاد نامه کاملا علمی بوده و حضور تعداد زیادی خودرو در این اکوسیستم، پیامدهای منفی برای محیط‌زیست خواهد داشت، پس فراخوان را لغو و بیانیه‌ای در این خصوص ‌منتشر کرد.

گفتنی است کمپانی نیسان یکی از پیشگامان ساخت خودروهای الکتریکی ا‌ست که از سال ۲۰۱۰ وارد این عرصه شده و تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار نفر در جهان، مالکان خودروی سبز این برند هستند. همچنین تمامی خودروهای عرضه شده توسط نیسان از جمله نیسان جوک و ایکس‌تریل که در کشور ما نیز عرضه شده‌اند، مطابق با استانداردهای زیست محیطی یورو۶ و با کم‌ترین میزان آلایندگی به بازار عرضه می‌شود.

در این راستا، شرکت جهان نوین آریا نیز با توجه به تعهد خود به حفظ زیستگاه طبیعی زمین، از نیسان‌سواران دعوت کرده است تا پیشنهادات خود را برای محل مناسب برگزاری گردهمایی نیسان‌سواران مطرح و در این زمینه پیشنهادها را پذیرا خواهد بود. گفتنی است زین پس تمامی رویدادها و گردهمایی‌های نیسان با تفکر محیط‌زیستی اجرا خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر : 56696 ساعت خبر : 10:04 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=56696
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات