گذر یک فصل برای ۱۸۰دقیقه نفس‌گیر!

گذر یک فصل برای ۱۸۰دقیقه نفس‌گیر!

پایگاه خبری گلونی، محمد ساکی: کمتر از ۲۴ ساعت تا به صدا درآمدن سوت دربی ۸۵ بیشتر باقی‌مانده و از همین حالا و حتی روزهای گذشته تمام نگاه‌های جامعه فوتبال متمرکز این بازی شده است. از کمیته داوران تا سازمان لیگ و کانون‌های هواداری همه و همه تمام تلاش خود را به کار می‌برند تا بهترین و منظم‌ترین برنامه‌ریزی‌ها را برای این بازی خاص انجام دهند.

بله دربی سرخابی‌های پایتخت. تیم‌هایی که حاضرند یک‌فصل را با ناکامی سپری کنند ولی در ۱۸۰ دقیقه مقابل هم پیروز بازی باشند. من تقریباً دربی‌ها را از بازی مشهور سال ۱۳۷۳ به بعد را خوب به یاد می‌آورم. دربی‌های قدیم و آن مهروموم‌ها تقریبا بوی جنگ تمام عیار می‌داد یعنی به قول بهروز زهبری‌فرد (در برنامه نود) هم باید خوب بازی می‌کردیم و هم خوب دعوا می‌کردیم تا یک دربی خوب داشته باشیم. دربی همیشه خاص بوده و هست.

گذر یک فصل برای ۱۸۰دقیقه نفس‌گیر!

با توجه به شرایط فعلی دوتیم احتمالات زیادی را می‌توان در نظر گرفت و اینها فقط احتمال هستند و برنده تیمی است که در تک موقعیت توپ را به تور دروازه بچسباند. مثل بازی آخر که استقلال در یک نیمه به اندازه یک نیم فصل به پرسپولیس آماده آن‌روزها گل زد و یا دربی برگشت دو فصل پیش که هر حمله پرسپولیس بوی گل می‌داد. دربی، کل کل دارد. اسم دربی یعنی علی پروین، یعنی روز خوب بهزاد غلامپور، یعنی چرخش ادموند بزیک، یعنی گل ثانیه ۳۰ سامره، دربی یعنی مشت برومند و کله مجتبی محرمی.

دربی به همین مرور خاطراتش است که جذاب‌تر می‌شود. جدا از جدول و اوضاع و احوال تیم‌ها در طول فصل، دربی روز خوب می‌خواهد و من امیدوارم یک بازی دیدنی و مهیج را به یاد سال‌های قدیم ببینیم.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 56045 ساعت خبر : 11:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=56045
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات