گلونی

کشف ۸قبضه سلاح شکاری توسط یگان حفاظت محیط‌زیست استان قزوین

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان قزوین خبر داد: کشف ۸قبضه سلاح شکاری توسط یگان حفاظت محیط‌زیست استان قزوین

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سیاوش شمسی‌پور مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان قزوین با تایید خبرفوق اظهار کرد: عملیات‌های ضربتی در نقاط مختلف استان توسط ماموران یگان حفاظت استان انجام شد که طی این عملیات ۸ فرد متخلف به جرم شکار غیر مجاز دستگیر شدند.

سیاوش شمسی‌پور گفت: ماموران یگان حفاظت اداره کل در اراضی یالیان یک فرد متخلف با یک قبضه سلاح ساچمه‌زنی قاچاق به همراه دو تیر فشنگ و در ارتفاعات روستای اردبیلک یک فرد متخلف دیگر با سلاح ساچمه زنی غیر به همراه ۲۵فشنگ به جرم شروع به شکار دستگیر کردند.

وی در ادامه افزود: یک فرد متخلف به همراه سلاح شاچمه‎زنی تک لول در مناطق الموت غربی به جرم شروع به شکار توسط مامورین پاسگاه سرمحیط‌بانی الموت غربی دستگیر شد.

شمسی‌پور همچنین گفت: ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان تاکستان نیز دو فرد متخلف قبل از انجام شکار دستگیر و از آنها یک قبضه سلاح شکاری گلوله‌زن و یک قبضه سلاح ساچمه زن کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان قزوین افزود: دو فرد متخلف به جرم شکارپرنده فاخته توسط ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان آبیک دستگیر و از آنها لاشه ۷قطعه فاخته و دو قبضه سلاح شکاری ساچمه‌زنی کشف و ضبط گردید.

سیاوش شمسی‌پور در ادامه گفت در حوزه شهرستان البرز یک متخلف با یک قبضه سلاح شکاری تک‌لول نیز دستگیر شد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان قزوین در پایان گفت: پرونده متخلفین جهت رسیدگی به مراجع قضائی ارجاع شد و از مردم و دوستداران طبیعت می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی با سامانه ۱۵۴۰تماس بگیرند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل