آماده‌سازی ساختمان جدید کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه

آماده‌سازی ساختمان جدید کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی از حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه برای افتتاح چهار پروژه عمرانی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، محمدرضا ویژه دوشنبه ۲۷ آذرماه در بازدید از کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی، اظهار کرد: چهار پروژه عمرانی با کاربری‌های آموزشی، پژوهشی و رفاهی شامل ساختمان جدید کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد، ساختمان مرکز بهداشت و درمان، مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان و یک واحد خوابگاه دانشجویی دخترانه جدید به نام ولی‌عصر(عج) است.

وی اضافه کرد: دکتر منصور غلامی، وزیر علوم و هیئت همراه ابتدا به مقام شامخ شهدای گمنام در مقبره‌الشهدا دانشگاه ادای احترام می‌کنند و سپس به بازدید از موزه می‌پردازند، بعد از آن نیز مرکز بهداشت و درمان و کتابخانه مرکزی و مرز اسناد دانشگاه را افتتاح و در نهایت در جریان گزارشی از وضعیت فعالیت‌های پژوهشی و سامانه‌های مرتبط با آن قرار خواهند گرفت.

ویژه خاطرنشان کرد: دکتر مجتبی صدیقی، معاون دانشجویی و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز ابتدا با حضور در ساختمان سابق معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی(کوچه نادر) یک واحد خوابگاهی دانشجویی دخترانه به نام عصر(عج) را افتتاح و سپس مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌ زبانان دانشگاه علامه در خیابان ایتالیا را افتتاح می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی نیمه اول آذرماه امسال آماده بهره‌برداری بود ولی باید دکتر غلامی، وزیر علوم برای افتتاح این پروژه وقت می‌دادند، گفت: به همین دلیل بهره‌برداری از آن چند روزی به تأخیر افتاد تا وزیر علوم برای افتتاح این پروژه‌ها در دانشگاه حضور پیدا کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی افزود: همچنین مرکز داده (Data Center) دانشگاه در ساختمان مرکزی نیز در همین روز به بهره‌برداری می‌رسد که البته افتتاح آن با دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی است؛ البته این پروژه از شهریورماه امسال آماده بهره‌برداری بود ولی دنبال موقعیت مناسبی برای راه‌اندازی و استفاده از آن بودیم.

آماده‌سازی ساختمان جدید کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه

وی با بیان اینکه در طی چند ماه گذشته مدیریت فنی و عمرانی معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی زحمات فراوانی را برای به بهره‌برداری رسیدن این پروژه کشیدند، گفت: چون اکثر فعالیت همکاران ما در مدیریت فنی و عمرانی زیربنایی است.

ویژه درباره همین موضوع یادآور شد: همکاران ما در این حوزه تأسیسات گرمایش و سرمایش مرتبط با مجتمع امام علی(ع) به‌خصوص مسجد و همچنین کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه را در دست اجرا دارند که به نوعی یک شهر زیرزمینی را با قابلیت فنی بسیار بالا ایجاد کرده‌اند ولی باز کمتر کسی آن را می‌بیند و یا در جریان آن قرار دارد.

وی تصریح کرد: به دلیل همین زحمات و تلاش‌ها از مدیریت فنی و عمرانی معاونت توسعه و مدیریت منابع و کارشناسان آن به‌خصوص آقایان مهندس خجوقی، مهندس کدخدایی، مهندس سازگار و سایر همکاران آنها در کنار پیمانکار و مشاور طرح تشکر و قدردانی می‌کنم.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه همکاران بنده در معاونت تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا زمینه برای افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه فراهم شود، گفت: حتی به دلیل آلودگی هوا امکان جابه‌جایی کامیون‌ها برای حمل آسفالت نبود که این مشکل نیز با تلاش شبانه‌روزی آنها برطرف شد.

ویژه اظهار امیدواری کرد: با افتتاح پروژه‌های عمرانی جدید در دانشگاه علامه طباطبائی زمینه رضایت دانشجویان به خصوص در حوزه کتابخانه مرکزی و مطالعه برطرف شود.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 62981 ساعت خبر : 12:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=62981
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات