جدول‌ رده‌بندی هدیه‌های جشن ازدواج

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: هر چقدر هم موقع عروسی فک‌فامیل حواست به کادوهایی که به آنها می‌دهی باشد، باز هم کسی پیدا می‌شود که با کادو خاصش ذوق‌زده‌ات کند.

از دوران پارینه سنگی و عصر دوم زمین‌شناسی تا همین الان آدم‌هایی هستند ساعتی را که در قرعه‌کشی یک بانک برنده‌ شده‌اند به عنوان هدیه به عروس و داماد می‌دهند. پیشنهاد می‌کنم این آدم‌ها بعد از ۱۲۰ سال زندگی هنگام مرگ مغز خود را در اختیار دانشمندان قرار بدهند تا با بازیابی خاطراتشان ما و نسل بعد هم بفهمیم که در آن لحظه خاص واقعاً به چه‌چیز فکر می‌کردند. من اگر بودم آن هدیه را برای همیشه پیش خودم نگه می‌داشتم و به عنوان یک کالای عتقیقه می‌فروختم و از آن کلی سود می‌بردم نه‌اینکه به دیگری هدیه‌ش کنم.

فک و فامیل لئو خوآن یه کادوی عروسی اعتقاد نداشتند آنها برایمان آرزوی خوشبختی کردند شاید هم منتظر بودند تا پدرم باز هم به آنها تعارف کند و بگوید: «کادوی عروسی رو هم مهمون من باشین!» لااقل تا سه روز بعد از جشن فکر می‌کردم که از کادو آنها خبری نیست تا اینکه انریک و مونیکا به نمایندگی از کل فامیل آن پاکت نامه را به من دادند. حجمش آنقدر کم بود که گفتم در نهایت یک تراول صد تومانی داخلش گذاشتند اما با دیدن سند ویلا در سواحل دریای مدیترانه نزدیک بود سکته کنم. اصلاً توقعش را نداشتم و همیشه فکر می کردم چرا در روز جشن ازدواج آن را هدیه ندادند تا من آن را در چشم مرجان عمه زری فروکنم.

بعدها فهمیدم که این سند لابلای نامه‌های اداره پست گم شده بود و شانس بزرگ من این بود که بالاخره پیدا شد. با این حساب می‌توانستم از برآیند کادوهای روز عروسی یک عکس بگیرم و در اینستاگرام منتشر کنم هشتگ لاکچری را هم ضمیمه‌اش کردم یک‌هفته بعد زن‌عموی پدرم که آن ساعت جایزه بانک را هدیه‌ داده بود، آمد و پسش گرفت و در جواب قیافه بهت‌انگیز ما گفت: «پیام عکستون رو تو اینستا گرفتم، فقط می‌خواستین من رو جلوی فک‌فامیل سکه یه پول کنین، تازه به‌دوران رسیده‌ها.» بعد هم از لیست فالوئرهایش بلاکم کرد و در افق محو شد!

پایان پیام

ادامه این داستان دنباله‌دار را اینجا بخوانید.

کد خبر : 61668 ساعت خبر : 11:41 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=61668
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات