روحانی و جیب سوراخ ملت

روحانی و جیب سوراخ ملت

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: با تقدیم لایحه بودجه ۹۷ به مجلس، خبرهای متعددی از گرانی در رسانه‌ها منتشر شد. ابتدا حرف از گرانی آب و گازوئیل بود. بعد رشد ۵۰۰تومانی قیمت بنزین به‌ازای هر لیتر، جنجال به پا کرد و همزمان سه برابری شدن عوارض خروج از کشور، سکوت حامیان دولت را هم شکست و بسیاری از سلبریتی‌های فضای مجازی با این گرانی ها شوخی کردند.

در جریان انتخابات امسال بسیاری از چهره‌های کشور با شعار تا ۱۴۰۰ با روحانی را سر دادند، همین باعث شد بسیاری از مردم هم با این موج همراه شوند اما حالا پس از گذشت تنها چند ماه از انتخابات با دسته گل‌هایی که پیاپی از طرف دولت تقدیم حضور ملت می‌شود بسیاری از همین تا ۱۴۰۰ ها هم تغییر عقیده داده‌اند.

این عملکرد ضعیف و گرانی پیاپی و تامین کسری بودجه از جیب سوراخ و پاره مردم کاری کرده که همه تا ۱۴۰۰ ای ها نتوانند درست از موضع‌شان دفاع کنند. آن روزها که مردم در آن بحران روانی پای صندوق‌ها رفتند و اعتماد کردند باالطبع انتظاراتی هم داشتند و تنها از سر جوگیری و تب و تاب انتخابات رای ندادند.

در این بین برخی از هنرمندان کشور هم انتقاداتشان را در قالب پیام‌هایی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

راستش را بخواهید حماسه انتخابات باعث ایجاد حقی از مردم بر گردن رئیس جمهور شد اما پاسخ ملت آن‌طور که باید داده نشد و حالا این اعتراض‌ها هستند که یکی یکی رو می‌شوند.

روحانی و جیب سوراخ ملت

این‌که از طبقه مرفه جامعه مالیات در قالب هر نوع قانونی گرفته شود در بسیاری از کشورها هست. همه مان می‌دانیم، اما آن قوانین برای از بین بردن اختلاف‌های طبقاتی است. در کشور ما چه؟

واقعا وضع این قوانین چه دردی از دردمندان جامعه کم می‌کند و ایضا چه چیزی از مسافران سفرهای خارجه؟

اگر هنوز دولت کسری بودجه دارد پیشنهاد می‌شود برای سوپر مارکت رفتن، خرید گوشت و مرغ و اقلام خوراکی هم عوارضی وضع کند چون با این اوضاع پیش آمده بعید می‌دانم به جز درصد کمی از جامعه توان قد علم کردن و زندگی کردن را داشته باشند.

پایان پیام

کد خبر : 61259 ساعت خبر : 0:16 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=61259
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات