سلیمی‌بجستانی: تربیت بدنی دانشگاه رشد چشمگیری داشته است

مراسم افتتاحیه لیگ فوتسال دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی به همراه اهدای جوایز نفرات برتر مسابقات ورزشی به مناسبت هفته دانشجو، ۲۱ آذرماه در مجموعه ورزشی دهکده المپیک این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در این مراسم حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، حسین سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی، سیدمنصور میرسعیدی، رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه، فرزاد غفوری، سرپرست تربیت‌ بدنی، زهرا سلمان و فریده باباخانی اعضای هیئت علمی دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، علی جلالی‌دیزجی، عضو هئیت علمی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی، حمیدرضا رحمانی‌زاده دهکردی، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی و حمیدرضا مقامی، مدیر امور دانشجویی حضور داشتند.

حسین سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی در این مراسم با اشاره به اینکه از تلاش‌های مدیریت تربیت‌بدنی و همکاران آنان به خصوص تیم پشتیبانی تشکر می‌کنم، گفت: این دوستان در زمینه ترویج و ترغیب فعالیت‌های ورزشی عملکرد خوبی داشته‌اند.

وی اضافه کرد: تربیت‌بدنی دانشگاه در زمینه فعالیت‌های ورزشی در خوابگاه‌های دانشجویی نیز عملکرد خوبی داشته است که از جمله آن برگزاری لیگ‌های فوتسال برای دانشجویان است.

سلیمی‌بجستانی با بیان اینکه فعالیت‌های تربیت بدنی دانشگاه رشد چشمگیری داشته است، بیان کرد: گواه آن نیز در چهره بشاش و شاداب شما دانشجویان ورزشکار مشاهده می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی اظهار امیدواری کرد روند رو به رشد فعالیت‌های تربیت‌بدنی دانشگاه در رشته‌های مختلف ورزشی ادامه داشته باشد.

فرزاد غفوری، سرپرست مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبائی نیز با اشاره به اینکه ایده‌های رئیس دانشگاه و حمایت‌های معاون دانشجویی موجب رونق گرفتن فعالیت‌های تربیت بدنی شده است، گفت: میزان مشارکت دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در فعالیت‌های ورزشی در مقایسه با کل کشور دو برابر شده است.

وی درباره همین موضوع تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بین چهار تا پنج هزار نفر از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در فعالیت‌های مختلف ورزشی این دانشگاه حضور و مشارکت داشته‌اند.

غفوری با بیان اینکه اگر حمایت‌های سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی نبود شاید این همه موفقیت در بخش ورزشی دانشگاه بدست نمی‌آمد، افزود: یکی از مهمترین فعالیت‌های ما راه‌اندازی لیگ فوتسال دانشجویان و همچنین لیگ فوتسال برای کارمندان دانشگاه بود.

وی به حضور دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در رشته‌های مختلف ورزشی و همچنین استقبال دانشجویان خوابگاهی از مسابقات اشاره کرد و گفت: در سال آینده برای اولین بار دانشگاه علامه طباطبائی در تمام رشته‌های ورزشی دانشجویی، شرکت کننده دارد.

 سرپرست مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبائی خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران در مدیریت تربیت بدنی اکثر رشته‌های ورزشی دانشگاهی فعال شده است؛ مثلاً تیم دومیدانی دانشگاه هم اکنون در استادیوم آزادی در حال تمرین برای مسابقات است.

غفوری افزود: امیدوارم با تلاش دانشجویان ورزشکار دانشگاه علامه طباطبائی مقام‌های خوبی را به خصوص در زمینه ورزش‌های تیمی مثل فوتبال، فوتسال، والیبال و بسکتبال در سطح منطقه کسب کنیم.

عکس: افشین عزیزی-عطنا



















پایان پیام

کد خبر : 62383 ساعت خبر : 10:23 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=62383
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات