لحظاتی بر بالین یک فعال رسانه‌ای

رضا مقدسی مدتی است که به دلیل ابتلا به بیماری سرطان در بیمارستان بستری شده است؛ او که یک و نیم ماه پیش برای رونمایی از کتابش در نمایشگاه مطبوعات حاضر شده بود، این روزها لحظات سختی را با پایداری و امیدوارانه در بیمارستان می‌گذراند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در عصر یک روز کاری برای عیادت از رضا مقدسی – فعال رسانه‌ای – به بخش آی سی یو بیمارستانی که در آن جا بستری بود، رفتیم. منتظر ماندیم تا معاینه پزشک معالج تمام، در باز شود و بتوانیم برای دیدن او وارد شویم. بعد از مدتی درِ بخش مراقبت‌های ویژه باز می‌شود و به داخل اتاق می‌رویم.

رضا مقدسی بر روی تخت نشسته است. مدیر عامل یکی از خبرگزاری‌ها، دو خبرنگار از رسانه‌های دیگر و همسرش در اتاق حضور دارند.

مقدسی به ما خوش‌آمد می‌گوید و درباره‌ی زمان ترخیص از بیمارستان اظهار می‌کند: مرخص شدن من از بیمارستان به تصمیم پزشکان بستگی دارد.

از حضورش در نمایشگاه مطبوعات و رونمایی کتابش ـ «خبرگزاری‌های ایران» ـ می‌گوییم و او یادآور می‌شود: من حدود یک ماه و نیم پیش برای رونمایی از کتابم در نمایشگاه مطبوعات حضور داشتم. آن زمان  وضعیت جسمی‌ام بهتر بود. تا قبل از اینکه در بیمارستان بستری شوم، کار می‌کردم اما کارهای خود را محدود کرده بودم.

همسر رضا مقدسی هم درباره وضعیت بیماری‌اش می‌گوید:‌ ایشان از سه شنبه هفته گذشته در بیمارستان بستری شده است و به احتمال زیاد دوشنبه یا سه‌شنبه هفته بعد از بیمارستان مرخص خواهد شد.

او درباره بیماری رضا مقدسی چنین یادآور می‌شود:‌ همسرم از سال ۹۲ سرطان روده دارد و دوران شیمی‌درمانی را گذرانده است؛ البته بعد از مدتی بهبود یافت اما از آذر سال گذشته دوباره شیمی‌درمانی خود را شروع کرد و وضعیت خوبی داشت. از مهر ماه امسال دور جدید درمان آغاز شد و در حال حاضر نیز دوره شیمی‌درمانی را در بیمارستان می‌گذراند. اما به دلیل ضعفی که داشته‌، فعلا شیمی‌درمانی‌ را قطع کرده‌اند تا با سرم‌درمانی و غذا خوردن وضع بهتری پیدا کنند و شیمی‌درمانی‌ دوباره شروع شود.

همسر رضا مقدسی با اشاره به نام افرادی که تا به امروز برای عیادت از او آمده‌اند، ادامه می‌دهد: قاسم جان‌بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت، سردار منتظر المهدی سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتظامی، غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، همکاران او در رسانه‌های مختلف و… برای عیادتش آمده‌اند.

به گزارش گلونی، رضا مقدسی از فعالان رسانه‌ای و متولد سال ۱۳۴۶ است که فعالیت حرفه‌ای خود را از سن ۲۰ سالگی در روزنامه قدس شروع کرده و همچنین مسؤولیت‌هایی نظیر پروژه سراسری روزنامه قدس و سردبیری و معاونت مدیرمسئول این روزنامه در تهران را عهده‌دار شده است. علاوه بر روزنامه‌نگاری، در حوزه روابط عمومی نیز فعالیت دارد و مدتی مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت کار و امور اجتماعی بوده است.

از فعالیت‌های دیگر او حضور در بخش‌های مختلف تحریریه‌ای صداوسیما، دبیری سرویس‌های جامعه و سیاسی روزنامه جام‌جم، قائم مقامی مدیرمسئول همشهری، مدیرمسئولی روزنامه خبر، مدیرعاملی خبرگزاری مهر و مدیرمسئولی روزنامه بین‌المللی تهران تایمز را می‌توان نام برد.

پایان پیام

کد خبر : 62005 ساعت خبر : 10:12 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=62005
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات