مجوز انتقال آب خوزستان با لابی گری صادر شده شده است

اهواز – نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس سازمان محیط زیست کشور با یک لابی پشت پرده سیاسی، بدون مطالعه، مجوز انتقال آب خوزستان را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی،  قاسم ساعدی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ما نمایندگان خوزستان به احترام چهار میلیون و ۷۰۰ هزار جمعیتی که زیر بار گرد و غبار نفس می‌کشند ترک شورای اداری را ترک کردیم، زیرا می خواهیم به دولت اعلام کنیم که مردم خوزستان رای خود را پس گرفتند. این ظلمی که در حق مردم خوزستان انجام می گیرد نه در شان خوزستان است و نه در شان مردم این استان است.

وی افزود: رئیس سازمان محیط زیست کشور با یک لابی پشت پرده سیاسی، بدون مطالعه،  مجوز انتقال آب خوزستان را صادر کرد و گفته که از نظر محیط زیست جایز است ومشکلی ندارد در حالی که تاکنون در تاریخ سازمان محیط زیست کشور صدور مجوز انتقال آب نداشتیم، زیرا تالاب ها و رودخانه های خوزستان خشک هستند.

ساعدی با بیان اینکه مردم هندیجان گریه می کنند، گفت: معیشت مردم خوزستان را گرفتند ولی حالا حتی با این حداقل ها نیز موافق نیستند و می خواهند خوزستان را به نابودی بکشانند و ما هم به مردم اعلام می کنیم که محیط زیست کشور، معاون اول رئیس جمهور و کلا دولت پشت پرده در حال بردن آب خوزستان هستند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه شرعی و قانونی خود می دانیم تا همانطور که روز گذشته با رئیس جمهور در صحن مجلس برخورد کردیم، امروز نیز به نمایندگی از مردم ترک شورای اداری را ترک کنیم. رئیس سازمان محیط زیست کشور باید از مردم خوزستان خجالت بکشد، دیروز نامه محرمانه می دهد و امروز آمده تا مردم راببیند. آیا این واقعا یک سیاست یهودی نیست؟آیا این رفتارها سیاست نظام ما است؟

وی تصریح کرد: باید جواب وی داده شود، ما معتقد هستیم مردم خوزستان همین فردا در خیابان ها معترض باشند و جلوی این کار را بگیرند تادرس عبرتی برای چنین افرادی با این تفکرات باشد. نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس گفت: آمدن کلانتری به خوزستان توهین به مردم این استان بوده و تا روز گذشته برای این استان نقشه می کشیده و امروز برای چه آمده است.

ساعدی افزود: ما هم در چارچوب اخلاق و قانون وجود وی را در خوزستان محکوم می کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 60835 ساعت خبر : 11:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=60835
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات