مدارس بی‌برق و آب و والدین بی‌پول

مدارس بی‌برق و آب و والدین بی‌پول

به گزارش پایگاه خبری گلونی، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این وزارتخانه از گرفتاری‌های مزمنی رنج می‌برد، گفت: «در آموزش و پرورش به جای اینکه وقت خود را صرف کیفیت بخشی به برنامه‌ها و فعالیت‌هایمان کنیم درگیر پول آب و برق مدارس هستیم.»

مدارس بی‌برق و آب و والدین بی‌پول

البته به واسطه نظارت دقیق بر عملکرد برخی از مدیران مدارس این گرفتاری‌ها اونقدر هم مزمن نیست، دو بار که کارنامه بچه رو گروی پرداخت یه فیش بکنین، حل می‌شه. بعدش هم یه اردو می‌ذاریم و از دل بچه‌های مردم درمیاریم، وقتی نیت آدم خیر باشه مهم نیست که برای عذرخواهی مدیران مدارس از والدین، بازهم والدین مجبور بشن نفری مثلاً صدهزار تومن پول اردو بدن. خیلی هم که قیمت‌های حامل انرژی بالا رفت، به موازات اون هزینه آموزش رو بالا می‌بریم. اصلاً آموزش خصوصی تو کلاس‌های بعد از مدرسه رو اجباری می‌کنیم. نگران شکایت والدین هم نباشین، فوقش می‌خوان به اون سامانه پیامکی که آموزش و پرورش برای ثبت شکایت شماره‌اش رو رسانه‌ای کرده، پیامک بزنن، اونها ده ساله از اونجا پا شدن رفتن، کسی نیست پیامک‌ها رو بخونه. بالاخره با همت جمعی اگر همه والدین یه گلریزون واسه مدرسه بگیرن مشکلاتی از این دست اونقدر بزرگ نمی‌شن که ذهن مسئولین رو تا این حد درگیر کنه.

پیشنهادمون اینه که این گلریزون‌ها رو دائمی کنین، اصلاً یه کمپین با هشتگ مدارس تنها نیستند و از همه والدین بخواهیم که از فیش واریزی‌شون یه عکس بگیرن، فوقش آخرش بخوایم یه سفری، ماشینی چیزی جایزه بدیم دیگه. موضوع اینه که تب دیده شدن تو فضای مجازی برای بعضی‌ها اونقدری بالاست که از حالت والدین معمولی می‌تونن به اسپانسر و حامی مالی مدرسه تبدیل بشن، شما فقط همت کنین و یه هول بدین تا صفحه‌شون ۱۰۰ کایی بشه، تو همین صفحه هم تبلیغ می‌گیریم، هر عکس و شاتی که برای تبلیغ می‌ذاریم رو کلی هزار تومن، پول بابتش می‌گیریم. خلاصه به لطف پیوند آدم‌های واقعی با صفحات مجازی می‌شه این مشکلات واقعی رو از روش‌های کاملاً مجازی حل‌وفصل کرد، اون‌هم خیلی شیک و مجلسی!

پایان پیام

کد خبر : 62740 ساعت خبر : 10:49 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=62740
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات