مردمی که نه کنسرت دیدند نه شام خوردند

مردمی که نه کنسرت دیدند نه شام خوردند

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: کنسرت یک خواننده پاپ در یکی از شهرستان‌ها با تاخیری طولانی همراه می‌شود؛ در این میان فردی که گفته می‌شود اسپانسر این برنامه بوده، برای دلجویی به حاضران در سالن وعده یک شب شام می‌دهد اما در شب مقرر که حاضران برای صرف شام به هتل وی می‌روند نه خبری از شام است نه آقای اسپانسر.

خب از این کار نتیجه می‌گیریم اسپانسر این برنامه بسیار آدم خام و ناپخته‌ای بوده که چنین وعده‌ای داده است.

اولا که این کار از نظر اخلاقی کاملا مشکل دارد. از کجا معلوم در آن کنسرت خانم جوان مجرد نبوده؟ هان؟ به چه حقی آقای اسپانسر یک خانم مجرد جوان را به شام در هتلش دعوت می‌کند؟ بعدش هم این آقا چقدر ساده بوده. باید می‌رفت روی سن و می‌گفت اصلا برنامه اجرا نخواهد شد، بعد مردم اعتراض می‌کردند بعد دوباره می‌آمد و می‌گفت خب به خاطر گل روی شما و این‌که انسان‌هایی هستید که اعتراض کردید و خواهان حق‌تان شدید کنسرت را با یک ساعت تاخیر برگزار خواهیم کرد. این‌طوری مردم خیلی هم خوش‌حال می‌شدند.

مردمی که نه کنسرت دیدند نه شام خوردند

یا مثلا می‌شد بگوید یه عده آدم آمد این‌جا و خواننده را با خودشان بردند. مردم عاشق این جریانات هستند. بعد تا یک ماه مردم عکس‌های مختلف از درب قوری تا حیاط خانه ناصرالدین‌شاه منتشر می‌کردند و زیرش هشتگ می‌زندند همان_کنسرت_که_خواننده_اش_ربوده_شد.

تازه یک سوژه خبری خوب هم ساخته می‌شد تا مردم عزیز با آن شوخی کنند. چون کلا ما با همه مشکلات فقط و فقط تا مرحله شوخی پیش می‌رویم.

اصلا خیلی باکلاس است آدم به کنسرتی برود که یکهو کنسرت لغو شود.

ببینم خواننده چه می‌خواسته بخواند که کنسرت را لغو کرده‌اند. شاید یک شخص مهم یا مثلا ستاره‌داری در سالن بوده که کنسرت را به خاطر او لغو کرده‌اند.

حیف که داعش سرنگون شد وگرنه حتی می‌توانست بگوید یک داعشی خواسته بیاید داخل سالن و ما مجبور شدیم کنسرت را لغو کنیم. این یک مورد دیگر تاریخش گذشته است.

واقعیت این است که هم مردم به شنیدن این داستان‌ها عادت کرده ‌اند و هم به لغو و تاخیر برنامه‌های هنری.

پس موضوع با چند کلمه و یک عذرخواهی ساده قابل حل بود مگر این‌که هدف آقای اسپانسر مستقیما توهین به مردم باشد که اتفاقا کاملا به مقصودش رسیده است.

پایان پیام

کد خبر : 61655 ساعت خبر : 10:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=61655
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات