نام نیک حسین انتظامی باقی خواهد ماند

مدیرمسئول و صاحب امتیاز ماهنامه «نسیم بیداری» در یادداشتی به ارزیابی عملکرد و شخصیت حسین انتظامی،معاون مطبوعاتی سابق پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سیدمحمد مهدی طباطبایی، یادداشتی درباره حسین انتظامی در صفحه شخصی خود منتشر کرده و آورده است:

«سابقه آشنایی من با دکتر حسین انتظامی به حدود هجده سال قبل برمی‌گردد، زمانی که جام جم را راه‌اندازی کرد؛ و الحق و انصاف بسیار حرفه‌ای و خوش… .
بزرگ‌ترین خصیصه دکتر انتظامی همین تبحر فوق‌العاده و استثنایی وی در ایجاد تحول و ارتقای سطح سازمانی است که مسئولیتش را می‌پذیرد. در همشهری هم چنین اتفاقی را رقم زد و از مجموعه «خبر» هم یک برند قدرتمند رسانه‌ای ساخت و در دوره نزدیک پنج ساله مسئولیتش در معاونت مطبوعاتی با وجود مشکلات بی‌سابقه و نفس‌گیری که در حوزه رسانه و مطبوعات به طور خاص در این دوره وجود داشت، کاری کرد کارستان. قبلا بارها گفته‌ام و اینجا تکرار می‌کنم،اگر در دولت اول اعتدال، برخی حوزه‌ها مزه اصلاحات نسبی ساختاری و عملکردی را چشیده‌اند،بی‌اغراق معاونت مطبوعاتی ارشاد با مدیریت جسورانه و تحول‌گرای انتظامی، انقلاب را تجربه کرده است. برقراری ضابطه به جای رابطه، حاکمیت قانون و شفاف‌سازی،توجه به رسانه‌های محلی و استانی و ضعیف‌تر که پشتوانه رسمی سیاسی نداشتند و اجرای طرح‌های جسورانه‌ای که برای پدرخوانده‌های رسانه‌ای نامطلوب و تحمل ناپذیر بود، فقط از عهده مدیر شجاعی چون وی برمی‌آمد.

هیچ مدیری تا ابد بر مسند خود نمی‌ماند، مهم یادگارهای برجای مانده مدیریتی است. بی‌تردید پس از انقلاب در حوزه معاونت مطبوعات و رسانه در کنار یاد خوش مرحوم احمد بورقانی، این نام نیک حسین انتظامی است که باقی خواهد ماند.»

مدیر مسوول ماهنامه «نسیم بیداری» در ادامه آورده است: «البته از دو نکته مهم نباید غفلت ورزید، اوّل دشواری فراوانی که فراروی معاون جدید مطبوعات کشور است که باید پا جای پای مدیر توانمندی چون انتظامی بگذارد و انتظارات فراوانی که از نوع نحوه سلوک و روابط و مدیریت هوشمندانه وی آفریده شده را پاسخ‌گو باشد و دوّم مراقبت مجموعه فرهنگ و ارشاد و وزارتخانه متولی آن از یک سرمایه ارزشمند مدیریتی چون انتظامی است.

حتما وزیر محترم ارشاد به این مهم واقف است که از انباشت تجربه درخشان کسی که توانسته است شش دوره متوالی اعتماد مدیران مسئول مطبوعات را متوجه خود ساخته و عنوان نمایندگی آنان را در طی این مدت اخذ نماید، همچنان باید در حوزه فرهنگ و رسانه، در سطحی گسترده و مؤثرتر به نقش‌آفرینی و مدیریت سازنده و تحول گرایانه، اشتغال شایسته داشته باشد و زمینه‌های بهره‌مندی از استعداد و توانایی قابل تحسینش به نحو مطلوب مهیّا بماند.»

پایان پیام

کد خبر : 63389 ساعت خبر : 6:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=63389
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات