همچنان در کنار فلک‌الافلاک باشید

همچنان در کنار فلک‌الافلاک باشید

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: از زمانی‌که پویش ملی حامیان فلک‌الافلاک به‌وسیله پایگاه خبری گلونی آغاز شد دل‌مان گرم بود به حمایت‌های مردم. از مخاطبان پایگاه خبری گلونی گرفته تا هنرمندان و افراد مشهوری که هنوز گوشه‌ای از قلب‌شان تنها برای فرهنگ و تاریخ سرزمین می‌تپد.

این شد که پس از گذشت چند روز تصویر فلک‌الافلاک در صفحه بسیاری از افراد سرشناس کشور از جمله تهمینه میلانی، باران کوثری، پرستو گلستانی، هانا کامکار و… قرار گرفت. کانال‌های تلگرامی چند سایت خبری با انتشار تصویر قلعه به این پویش پیوستند. هنرمندان دیگری در زمینه موسیقی و تئاتر هم از این پویش حمایت کردند و به این ترتیب معضل ۱۶ ساله این دژ بالاخره به یک مسئله ملی تبدیل شد.

حالا وقت سپاسگزاری است. پایگاه خبری گلونی از همه عزیزانی که این پویش را حمایت کردند از صمیم قلب تشکر می‌کند. چه‌ خوب است که دل‌مان به حمایت شما محکم باشد و با کمک هم بتوانیم قدمی برداریم.

همچنان در کنار فلک‌الافلاک باشید

معضل فلک‌الافلاک جدید نیست. بلکه ۱۶ سال است که صدای مردم صدای آجرهای ریخته است اما مسئولان به طرز عجیبی روی حرف‌شان هستند که قلعه هیچ مشکلی ندارد. گویا این شیوه پاک کردن صورت مسئله پرطرفدارترین روش حل آن در بین مسئولان لرستان است. اگرچه پیش از این هم بارها مشکل تخریب فلک‌الافلاک از طرف سمن‌ها و انجمن‌ها مطرح شد اما پس از گذشت چند روز معترضین دست به سر شدند و پرونده باز ماند.

از آنجایی‌که اعتراضات در سطح استانی معمولا به نتیجه نمی‌رسد تصمیم گرفتیم حرف‌مان را از زبان یک ملت بگوییم بلکه ترتیب اثر داده شود.

حالا همه مسئولانی که به نوعی از مشکلات قلعه آگاهی دارند با یک ملت طرف هستند. مسلما حمایت کاربران مجازی که حالا نقش پررنگی را در جامعه دارند باعث دیده شدن این پویش شد. پس دنیای مجازی سهم بزرگی دارد در احیای قلعه.

امیدواریم در مسائل مشابه که به حمایت تک‌تک شما عزیزان نیازمندیم باز هم در کنارمان باشید و دل‌مان کماکان قرص باشد به داشتن شما. این بهترین مزیت دنیای مجازی است که در زمان کوتاهی می‌شود حجم زیادی از افراد را در زمینه‌های کاری متفاوت و در نقاط مختلف جهان با یکدیگر همراه کرد.

پایان پیام

 

کد خبر : 58702 ساعت خبر : 12:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=58702
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات