ونسان دمارت و مانی میرصادقی کارگاه مستند حیات‌وحش «سینماحقیقت» را برگزار می‌کنند

«ونسان دمارت» تهیه‌کننده فرانسوی مستند «قطب جنوب، در جای پای امپراطور» همراه با مانی میرصادقی مستندساز برجسته‌ی محیط زیست و حیات‌وحش ایران، کارگاه آموزشی «سینمای مستند حیات‌وحش» یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» را برگزار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، برای روز ۲۵ آذرماه در سالن شماره ۲ پردیس چارسو پیش‌بینی شده است.
مروری بر آثار منتخب جشنواره «جکسون هول» آمریکا، از برنامه‌های این دوره از جشنواره سینماحقیقت است. این رویداد تخصصی در سال ۱۹۹۱ در جکسون وایومینگ آمریکا تاسیس شد و طی ۲۶ سال اخیر در پارک ملی تتون teton برگزار می‌شود.

جشنواره «جکسون هول» یک رویداد دوسالانه با موضوع فیلم‌هایی درباره‌ی طبیعت و حیات‌وحش است که بسیاری از دانشمندان، محققان و مستندسازان در آن شرکت می‌کنند. رفتار حیوانات، زیست‌بوم، حفاظت از محیط زیست، انسان و طبیعت، تغییرات کره زمین، علم در طبیعت، بخش‌های محتوایی این جشنواره تخصصی است.

ماموریت این جشنواره، آگاه‌سازی مردم و حفاظت از حیات‌وحش و زیستگاه‌های وحشی و قدردانی از تلاش‌های دانشمندان و پژوهشگران این عرصه است. جکسون هول به تشویق و توسعه تولید فیلم‌های تاریخ طبیعت در سراسر جهان می‌پردازد و با فراهم کردن فوروم‌های جهانی، به راه‌اندازی پروژه‌ها، استفاده از ابزارهای جدید، بهبود تکنیک‌های ساخت و تولید کمک می‌کند.
* یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» تا روز ۲۶ آذرماه ۹۶ در پردیس سینمایی چارسو ادامه خواهد داشت.

پایان پیام

کد خبر : 61177 ساعت خبر : 9:04 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=61177
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات