چیزهایی که یک سلبریتی باید بداند

چیزهایی که یک سلبریتی باید بداند

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: سلبریتی یا همان ستاره‌ها یا همان مشاهیر فرهنگ و ادب و هنر خیلی باید با احتیاط درباره مسائل سیاسی اظهار نظر کنند. نه این که اصلا اظهار نظر نکنند اما از این دوستان به ‌شدت‌تاثیرگذار بر مردم انتظار می‌رود که با دقت در مسائل سیاسی اظهارنظر کنند.

توصیه دیگرم این است که اگر دوست دارند به غیر از مسائل هنری در مسائل سیاسی نیز اظهار نظر کنند فقط درباره افزایش عوارض خروج وارد میدان نشوند بلکه در دیگر مسائل سیاسی که اتفاقا بیشتر از افزایش عوارض خروج باعث فشار بر مردم می‌شوند نیز واکنش نشان بدهند.

البته شاید یک سلبریتی بخواهد فقط درباره افزایش عوارض خروج یک چیزی بنویسد، هیچ عیب ندارد اما باید آن نوشته را به یک کارشناس مسائل سیاسی و یا یک روزنامه‌نگار بدهد و درباره نوشته‌اش مشورت بگیرد. سلبریتی باید بداند که اختیار همه چیز در دست دولت نیست. اگر این را نمی‌داند باید مشاوره بگیرد تا بداند و همه چیز را در یک نوشته زیر سوال نبرد. سلبریتی باید صبور باشد، مثل مردمش پوست کلفت باشد و با هر اتفاقی در عالم سیاست و اقتصاد و فرهنگ و هنر رایش را پس نگیرد.

چیزهایی که یک سلبریتی باید بداند

سلبریتی باید بداند مردم به او و صفحه او نگاه می‌کنند و او باید برای مردمش مثل کوه باشد نه مثل تپه شنی که با هر بادی تغییر وضعیت بدهد. سلبریتی باید طوری رفتار کند که مردم به آینده امیدوار باشند و همچنان به صندوق رای به دید مثبت نگاه کنند و آینده خود را از صندوق رای و شرکت در انتخابات بجویند.

سلبریتی باید بداند که مردم نه اقامت خارج دارند، نه بچه‌هایشان متولد خارج است، نه خانه‌هایشان نوساز و بزرگ است و نه درآمدشان برای صبری چهارساله یا هشت ساله دیگری کافی است. سلبریتی باید بداند که تلاش بد در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی از بازی بد در یک فیلم بدتر است. سلبریتی اگر نمی‌تواند این چیزها را رعایت کند همان بهتر است که به همان هنرمندی و بازیگری‌اش متمرکز باشد.

پایان پیام

کد خبر : 61571 ساعت خبر : 1:02 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=61571
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

خط اخر یادتون رفت
سلبریتی باید از دولت مورد حمایت ما تعریف کند تا خوب بماند والا اگه مخالف ما شد لجن مالش میکنیم