گلونی

افزایش نشاط و امید در زندگی شهروندان با نمایش

افزایش نشاط و امید در زندگی شهروندان با نمایش

افزایش نشاط و امید در زندگی شهروندان با نمایش

محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پیام خود به ششمین جشنواره تئاتر شهر عنوان کرد: مجموعه‌ای سختکوش از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در کنار هنرمندان قرار گرفته‌اند تا باری دیگر، هم جشنواره‌ای اثرگذار و جذاب را برگزار کنند و هم با بهره‌گیری از هنر نمایش، نشاط و امید را در زندگی شهروندان این کلانشهر افزایش دهند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در متن پیام محمود صلاحی رئیس سازمان رهنگی هنری شهرداری تهرن آمده است:

“همه‌ی هنرمندان جهان، خاصه هنرمندان ایران اسلامی عزیز، مجهز و معطر به آموزه‌های دینی و فرهنگ زیبای ایرانی هستند و بنای استوار هنر خود را بر این پایه‌های عظیم بنا کرده‌اند. این اندیشه و نگرش نقطه مشترکی است که هنرمندان را زیر چتر خود می‌آورد. از سویی دیگر این همان دغدغه و اندیشه‌ای است که متولیان فرهنگی کشور نیز با خود دارند و می‌کوشند تا با بهره‌گیری و تقویت هویت اسلامی و ایرانی، زندگی هدفمندتر و پربارتری را برای همه‌ی هموطنان رقم بزنند.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز همسو و همراستا با نهادهای فرهنگی، چنین باور و دغدغه و خواسته‌ای داشته و دارد.

از همین روی است که شعار «تهران، تکریم زندگی» را برای ششمین جشنواره تئاتر شهر برگزیده است تا از یک سوی، همپای هنرمندان به تجلیل از زیستنی شایسته در این شهر بپردازد و از سویی دیگر، ارزش‌ها و داشته‌های پایتخت ایران اسلامی را یادآور شود و به نمایش بگذارد. برای رسیدن به این هدف بلند نیز همچون همیشه خود را دوشادوش هنرمندان دیده است تا با بهره جستن از الطاف خداوندی و همت و حمیت اهالی هنر، سبک زندگی و حقوق و اخلاق شهروندی را بیش از گذشته در میان مردم شریف این شهر، نهادینه کند.

بی‌تردید در این مسیر دشوار، مجموعه‌ای سختکوش از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در کنار هنرمندان قرار گرفته‌اند تا باری دیگر، هم جشنواره‌ای اثرگذار و جذاب را برگزار کنند و هم با بهره‌گیری از هنر نمایش، نشاط و امید را در زندگی شهروندان این کلانشهر افزایش دهند. از خداوند متعال برای همکارانم در معاونت هنری سازمان و  همه هنرمندان و دست‌اندرکاران و آنانی که در شکل‌گیری و به ثمر رسیدن ششمین جشنواره‌ تئاتر شهر و اهدافش کوشیده‌اند، تندرستی و توفیق خواهانم و امیدوارم در مسیر روشنی که آغاز کرده‌اند، همواره پویا و پیروز باشند.

ششمین جشنواره تئاتر شهر که این روز ها در پردیس تئاترتهران و فرهنگسرای خاوران در حال برگزاری است ، روز پنجشنبه ۷ دی ماه با مراسم اختتامیه به کار خود پایان می دهد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل