گلونی

الگوهای کپی پیست شده

الگوهای کپی پیست شده

الگوهای کپی پیست شده

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: آخه بدبختی اینجاست که تو این دوره و زمونه الگوها هم تغییر کردن، یعنی الان بحث سر اینه که با ۱۰ سی‌سی ژل شبیه آنجلینا جولی می‌شی یا با ۵ سی‌سی هم کارِت راه می‌افته.

بعد طرف از نوک پا تا فرق سر عملیه، یه‌جوری که اگر دو سال پدر و مادرش هم نمی‌دیدنش و یهویی باهاش مواجه می‌شدن، مسئولیت اینکه بچه‌شونه رو قبول نمی‌کردن، الان بحث سر کی طبیعی‌تره نیست، موضوع اینه که کی ضایع‌تر و غیر طبیعی‌تره. وقتی طرف به نیت آنجلینا جولی زیر تیغ جراحی می‌ره و عروس مردگان می‌شه، تکلیف من و شمای معمولی که با عمل‌های جراحی کاملاً مشخصه. لابد یا هیچوقت به‌هوش نمیایم زبونم لال، یا اینکه وقتی به‌هوش میایم هم مسئولیت خودمون رو نمی‌تونیم قبول کنیم. یعنی هم بدنمون هم روح و روانمون عضو عملی رو پس می‌زنه.

الگوهای کپی پیست شده

در همین راستای تغییر الگو، شما در وهله اول یه وام جعاله برای تعمیرات می‌گیری و از پایه خودت رو می‌کوبی. بعد می‌تونی یه اسپانسر و حامی مالی بگیری و از پس اقساط این وام بربیای. در وهله دوم کل عکس‌هایی که از دوران بلوغ داری رو آتیش می‌زنی تا لحظه آخر هم بالا سرشون می‌مونی که مطمئن بشی به چرخه طبیعت برمی‌گردن بعد با خیال راحت خودت رو می‌سپری به یه جراح کار درست، از عمل بینی شروع می‌کنی و اونقدر گَندش رو درمیاری که فقط دو تا تهویه نمادین جای بینی‌ت بذارن و بعد هم با اون روش مشارکتی چال گونه و چشم گربه‌ای و ابروهای میکروپیگمنیشن رو جابجا می‌کنی. قد و قواره رو هم به لطف فوتوشاپ می‌شه درست کرد. اگر هم خیلی اوضاع تو این حوزه خوب نیست، بزنین تو کار داب‌اسمش سازی و بسته از صورتتون بگیرین.

الان مورد داریم با همین کار؛ اندازه کل درآمد سالیانه مدیران خودروساز درآمد داره. در آخرین گام هم پیغام‌های انسانی بدین و از همه‌چیز حمایت کنین. اصلاً عقب نکشین چون اگر عرصه رو تو رسانه خالی بذارین یکی دیگه جاتون رو می‌گیره!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل