گلونی

نشر نودا با چاپ نمایشنامه کار خود را آغاز کرد

نشر نودا، به تازگی با رویکرد فعالیت در حوزه‌های ادبیات نمایشی، تئاتر و سینما، اولین کتابش را با نام « «شوایک، سرباز ساده دل»نوشته حمیدرضا نعیمی منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نشر نودا به شماره مجوز ۱۳۴۸۰ توسط تعدادی از مدرسین،  پژوهشگران، مترجمین، و فعالان حوزه ادبیات نمایشی با مدیریت رضا کرمی زاده تاسیس شد.
این نشر به تازگی و با رویکرد فعالیت در حوزه‌های ادبیات نمایشی، تئاتر و سینما، اولین کتابش را با نام « «شوایک، سرباز ساده دل»نوشته حمیدرضا نعیمی منتشر کرده است. این ناشر اعلام کرده که با توجه به اینکه در سال‌های گذشته کمتر شاهد کتب ترجمه شده در حوزه‌های تخصصی نمایش بوده‌ایم، تصمیم دارد با شناسایی کاستی‌ها گامی در ارتقاء کتب این حوزه بردارد.
نشر نودا با چاپ آثاری در زمینه ادبیات نمایشی و کتاب هایی جهت معرفی ژانر های اجرایی نوین تئاتر و جریانات جاری تئاتر جهان با تکیه به ترجمه و تجربه های شاخص تئاتر ایران و جهان و در زمینه ادبیات داستانی کودک و نوجوان و ادبیات داستانی بزرگسال با تکیه بر چاپ و حمایت از نویسنده های جوان در سراسر ایران و ترجمه آثار نویسندگانی که کمتر مورد ترجمه قرار گرفته اند سعی در حمایت و معرفی آثار ادبی و نمایشی ایران و جهان به هنر دوستان دارد.
همچنین نشر نودا در زمینه های موسیقی و شعر جهت معرفی دیدگاه های موسیقیدان های ایرانی و شاعران جوان سراسر کشور در حال  تدوین برنامه ای است که موضوعات نام برده را جهت نشر پوشش دهد.
زمینه کاری نشر نودا به شرح زیر اعلام شده است:
*کتاب های قفسه نون (تئاتر) شامل: نمایشنامه ایرانی، نمایشنامه خارجی، درباره ی تئاتر و نقد تئاتر.
*کتاب های قفسه سین (سینما) شامل: فیلمنامه ایرانی، فیلمنامه خارجی، درباره ی سینما و نقد سینما
*کتاب های قفسه میم (موسیقی) شامل: درباره ی موسیقی و نقد موسیقی .
*کتاب های قفسه الف (ادبیات) شامل: رمان خارجی، رمان ایرانی، ادبیات کودک و نوجوان، درباره ی ادبیات و نقد ادبیات.
علاقمندان به همکاری با نودا باید اثرخود را در فضای word حروفچینی کرده و یک نسخه از آن را به نشانی تهران، خیابان انقلاب، حدفاصل ایستگاه دروازه دولت و فردوسی، کوچه آذرنوش، پلاک ۲، واحد۱، صندوق پستی ۱۵۸۱۹۳۳۶۱۲، تلفن: ۸۸۸۲۳۸۶۸ انتشارات نودا ارسال کنند.

 پایان پیام
خروج از نسخه موبایل