کنگره بین‌المللی ۶۰ سال مددکاری اجتماعی در ایران با حضور مدیران فدراسیون جهانی

مددکاری اجتماعی در ایران

اولین کنگره بین المللی مددکاری اجتماعی با عنوان «۶۰ سال مددکاری اجتماعی در ایران» در هفته آخر آذرماه ۹۶ با مشارکت فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این گردهمایی بزرگ مددکاران اجتماعی کشور با حضور جمعی از اساتید مددکاری اجتماعی و روسای انجمن های مددکاری اجتماعی از کشورهای مختلف در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه سال جاری در تهران برگزار شد.

این کنگره فرصت مناسبی برای آغاز ارتباطات بین المللی مددکاران اجتماعی ایران و راهی برای تعامل‌های علمی و اجرایی بین مددکاران و دانشگاهیان این رشته با سایر کشورها بود.

مددکاری اجتماعی در ایران

از جمله مهمانان ویژه خارجی دکتر روری تروئل، دبیرکل فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی، دکتر ماریکو کیمورا، رئیس منطقه ای آسیا-اقیانوسیه و پریسکا فلشلین، نماینده فدراسیون در مقر سازمان ملل متحد، و نیز مهمانانی از کشورهای استرالیا، آلمان، آذربایجان، ارمنستان، قرقیزستان، روسیه، اسلونی، تاجیکستان، مالزی، هندوستان، پاکستان، ایرلند، نیجریه، نپال، سوئیس و کانادا حضور دارند که شامل اساتید دانشگاه و مدیران انجمن های مددکاری اجتماعی از کشورهای مختلف بودند.

همچنین در این همایش، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران و سیدرضا صالحی امیری، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.

گفتنی است تفاوتی که این همایش با کنگره ۵۰ سال مددکاری اجتماعی که در سال ۸۶ برگزار شد، دارد «بین‌المللی بودن» آن است. در این کنگره آنگونه که دبیر کنگره و رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران اعلام کرده است.

پایان پیام

کد خبر : 64637 ساعت خبر : 4:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=64637
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات