آلبوم جدید عصار حاصل سکوتی عالمانه است

پایگاه خبری گلونی، محمدسعید اکبری: علیرضا عصار پس از شش سال صبر و تدبیر آلبوم «جز عشق نمی‌خواهم» را روانه بازار کرد تا دوباره مخاطبین موسیقی اصیل، طعم شعر ناب و آهنگسازی درست و اصولی رو بچشند، آلبوم «جز عشق نمی‌خواهم» با آهنگ سازی و تنظیم علیرضا عصار، پویا نیکپور، گروه دارکوب، امیر توسلی و سعید زمانی و شعر‌های از روزبه بمانی، حافظ ایمانی، افشین مقدم، سعید امیر اصلانی و حضرت مولانا در ده قطعه روز سه شنبه ۲۸ آذر منتشر شد و گروهی تازه از نسل جوان را تا این لحظه همراه خود کرده است.

مطمئناً آلبومی با این کیفیت و حال ثمره چیزی جز این صبرِ شش ساله نیست و قطعاً برای بسیاری از خوانندگان جوان ما دارای پیامی محتوم است که از سکوت خود نترسید از حضور بی‌اثر خود هراس داشته باشید، البوم «جز عشق نمی‌خواهم» ماحصل سکوتی عالمانه و حضوری آگاهانه است.

اغلب قطعات این آلبومِ ناب گوش شما را نوازش می‌دهد و ذهن شما را ملازم خود می‌کند، البته به زعم من قطعه‌ای با نام «اصلاً به من چه» با تنظیم سعید زمانی و شعر افشین مقدم، نقطه تکاملِ آلبوم و اعتبار آن به شمار می‌آید و مخاطب را مشتقانه و عاشقانه با خود همراه می‌سازد.

ای کاش تمام کسانی که در عرصه موسیقی فعالیت می‌کنند و شهرتی برای خود دست وپا کرده‌اند این چنین مخاطب خود را مغتنم بشمارند و مستمع را به هر نوع موسیقی نامناسب عادت ندهند تا مخاطبین واقعی موسیقی بتوانند به وفور موسیقی‌هایی اینچنین توانمند بشنوند و لذت ببرند.

البته شایان ذکر است در روزهای ۱۱، ۱۲، ۱۳ دی ماه علیرضا عصار در نمایشگاه بین المللی – سالن میلاد میزبان مخاطبین خود خواهد بود و اجرا‌هایی از قطعات آلبوم جدید خود را خواهد داشت

پایان پیام

کد خبر : 65511 ساعت خبر : 3:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=65511
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات